Noob-frågor om jailbreak

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Noob-frågor om jailbreak

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 4

Hej, har två noob-frågor som jag gärna får svar på.

Har nyligen köpt en begagnad jailbreakad iphone 3 och undrar hur det skall se ut när man startar telefonen. Skall det komma en lång rad vita textmeddelanden på svart bakgrund, ungefär som när man startar en vanlig dator, innan man kommer till de vanliga menyerna? Jag undrar ifall detta är normalt eller ifall jag fått något skumt.

Sen undrar jag hur det påverkar jailbreaken om man väljer alternativet “radera innehåll och inställningar” i inställningar.

Tompasod
    Member
    Post count: 175

@ljslarsson 84821 wrote:

Hej, har två noob-frågor som jag gärna får svar på.

Har nyligen köpt en begagnad jailbreakad iphone 3 och undrar hur det skall se ut när man startar telefonen. Skall det komma en lång rad vita textmeddelanden på svart bakgrund, ungefär som när man startar en vanlig dator, innan man kommer till de vanliga menyerna? Jag undrar ifall detta är normalt eller ifall jag fått något skumt.

Sen undrar jag hur det påverkar jailbreaken om man väljer alternativet “radera innehåll och inställningar” i inställningar.

Då är den förmodligen Jailbreakad om “den ser ut som en dator som startar”

Välj INTE det alternativet då fastnar den….

LJSLarsson
    Member
    Post count: 4

@tompasod 84826 wrote:

Välj INTE det alternativet då fastnar den….

Om man råkar välja det, vad kan man då göra för att reparera skadan?

Tompasod
    Member
    Post count: 175

Sök i detta forum 😉

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.