Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Norton internet securety
-
AuthorPosts
-
Hej
Jag har precis installerat norton internet securety. Och när jag klickar på dator så finns inte iphone ikonen där. Det måste vara någon inställning ??
Hoppas att någon har en lösing.MVH Tobbe:
@tobbe65 45222 wrote:
Hej
Jag har precis installerat norton internet securety. Och när jag klickar på dator så finns inte iphone ikonen där. Det måste vara någon inställning ??
Hoppas att någon har en lösing.MVH Tobbe:
Vad är det för gammal version du istallerat egentligen? 😛 Du måste ge iTunes tillstånd att “kliva ut på nätet”, mer specifikt till följande adresser
itunes.apple.com
ax.itunes.apple.com
albert.apple.commen det skall nog räcka att ange iTunes som en “pålitligt” applikation i brandväggen
Det är inte problem med itunes. Om jag snabbt vill plocka ut en bild från min telefon så sätter jag i sladden till datorn, sen klickar jag på Dator eller i vissa datorer på den här datorn. då ser man c= hårddisk d=dvd enhet och tidigare e=iphon. Jag gick då in i iphonen den vägen i vanliga map menyer och flyttade bilder, snabbt o lätt utan att starta itunes.
Sen jag installerade norton internet securety 2010 så finns inte någon ikon på Dator@tobbe65 45281 wrote:
Det är inte problem med itunes. Om jag snabbt vill plocka ut en bild från min telefon så sätter jag i sladden till datorn, sen klickar jag på Dator eller i vissa datorer på den här datorn. då ser man c= hårddisk d=dvd enhet och tidigare e=iphon. Jag gick då in i iphonen den vägen i vanliga map menyer och flyttade bilder, snabbt o lätt utan att starta itunes.
Sen jag installerade norton internet securety 2010 så finns inte någon ikon på DatorDet var en bättre problembeskrivning. Tyvärr skulle inte ta i NIS med en 3 meters pinne så sorry, jag kan inte hjälpa dig. Enklast är väl att ringa deras support direkt?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.