Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone › nu finns iphone i Halebops lager!
-
AuthorPosts
-
Nu finns iphone 3gs 16 vit/svart i Halebops lager igen!
iPhone – Abonnemang till mobiltelefonen – Halebop.se
Så vill ni ha den snart? skynda er och beställ riktigt bra priser på deras abonnemang och surf.
Hoppas nu bara min vita kommer snart
@svensson431 47651 wrote:
Nu finns iphone 3gs 16 vit/svart i Halebops lager igen!
iPhone – Abonnemang till mobiltelefonen – Halebop.se
Så vill ni ha den snart? skynda er och beställ riktigt bra priser på deras abonnemang och surf.
Hoppas nu bara min vita kommer snart
Ptja, inte nå bra surfpaket iaf.. 500mb/månad.. Det är som att sälja dagens datorer med 64mb ramminne i enbart som standard.. Lite föråldrat.
Jo det är klart, men skillnaden är att dem inte tar några extra kostnader när du överstiger din 500mb gräns utan hastigheten sänks bara. Så det är bra slipper man massa extra kostnader 🙂
Du bör få din iphone inom 2-5 arbetsdagar då den nu finns på lager.
Hälsningar
Emma
Halebop kundtjänst
@svensson431 47654 wrote:
Jo det är klart, men skillnaden är att dem inte tar några extra kostnader när du överstiger din 500mb gräns utan hastigheten sänks bara. Så det är bra slipper man massa extra kostnader 🙂
Så är det hos alla andra också som innehar surfpaket till slutkund.
Det jag menar på är att 500mb är på tok för litet om man jämför vad de andra har i dagsläget 5-10gb tak, innan hastigheten stryps till betydligt lägre fart.Jo självklart, men tänkte först köpa hos telia med deras erbjudande dem hade nyss då kände jag en som hade det abonemanget och varje gång han startade internet (varje ny dag) så kostade det 9kr och han fick surfa för dem 9kr varje dag. Riktigt dåligt så gött med “fri”
@svensson431 47657 wrote:
Jo självklart, men tänkte först köpa hos telia med deras erbjudande dem hade nyss då kände jag en som hade det abonemanget och varje gång han startade internet (varje ny dag) så kostade det 9kr och han fick surfa för dem 9kr varje dag. Riktigt dåligt så gött med “fri”
Då har den personen i fråga, inte valt ett abonnemang med fri surf. Utan något vanligt abonnemang utan fri surf.
Man lär läsa på innan man köper något 😛
Jo var nog något sånt, men dem hade något erbjudande via mediamarket som var mycket billigare. ville bara komma billigt undan. Men tror nog jag blir nöjd med halebop. Enda negativa är ju att alla polarna kör comviq så kan ju skicka sms gratis till dem men dem kan inte skicka gratis till mig. Så lär ju bli köra med någon comviq kontant kort tele aka 3310 i fickan med 😛
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.