Nummerflytt?

Front page Forums Övriga ämnen Nummerflytt?

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 7

jag va inne hos tre i torsdags och tog ett abonnemang där tillsammans med en iphone g3s. Jag flyttade över mitt nummer ifrån mitt telia abonnemang, som jag inte har någon bindningstid kvar på. alltså bör det inte vara några problem. Killen på tre sa att jag skulle få ett sms ifrån telia som bekräftade flytten, men det har jag inte fått. Någon som har erfarenhet av detta? Jag ringde telia, men när man har plats 92 i kön är det inte så roligt, så jag la på och tänkte att det fan går fortare att få svar här. Det har ju gått 4 dagar nu, någon som vet ungefär hur lång tid en nummerflytt tar? 4-10 dagar fick jag höra. Brukar det stämma?

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Du har ju redan ställt denna fråga och fått ett svar. Onödigt att starta ett nytt tråd om det. https://www.iphoneinfo.se/forum/kopa-iphone/6420-nagon-som-vet-naer-iphone-3gs-16-black-kommer.html

xarcius
    Member
    Post count: 7

ok sorry. Kanske va onödigt. Men det va inte riktigt tiden det tar att flytta som va min huvudfråga, utan om någon visste om man brukar få sms eller inte. Får väl bli att lyfta luren och sitta i köhelvetet hos telia iaf. 😛

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.