Ny iPad på gång?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPad Ny iPad på gång?

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Member
    Post count: 140

Hejsan. Hörde att det kommer nån ny iPad i april. Stämmer detta? Den har ju inte äns kommit till Sverige.

TwiZteD
    Member
    Post count: 238

Rykten än, läst på engadget samt masas andra mac bloggar om det att Q2 2011 ska det släppas en ipad 2 troligen i usa, men som alltid så är det bara spekulationer
    Men man kan alltid hoppas

// TwiZteD

Kamush
    Member

Ja läste nåt sånt med. Det skulle i så fall finnas kamra på den nya (facetime)

Lanken
    Member
    Post count: 10

iPad 7″, vet nån när den kommer till sverige eller när de släpps överhuvudtaget??

Zike
    Member
    Post count: 571

iPad 7″ har Steve Jobs redan avfärdat..

Appelphone
    Member
    Post count: 594
    iPhoneinfo.se
    Member
    Post count: 1973

Det går rykten om att den ska presenteras i Mars och släppas senare i April. Jag lär vänta på den innan jag köper en iPad i alla fall 🙂

iPhoneinfo.se
    Member

Det går rykten om att den ska presenteras i Mars och släppas senare i April. Jag lär vänta på den innan jag köper en iPad i alla fall 🙂

iPhoneinfo.se
    Member

Kamush
    Member

Ja då var den här. iPad 2. Nu snart kommer troligen den vanliga iPad att sjunka i pris då iPad 2 kommer att kosta lika mycket som den vanliga!

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

100 dollar snackades det om att man skulle sänka priset på iPad

Susanth
    Member
    Post count: 4

Ja, den nya IPAD 2 mycket underbarare än IPAD 1,Det har 8 stora förändringar
    .Jag köper bara en IPAD 2 MC983LL/A ,det ge mig ett mycket roligt och bekvämt.Jag gillar det mycket.

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.