Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Operatörer & abonnemang › Ny iPhone 4 med abonnemang – aktivera?
-
AuthorPosts
-
Jag har en iPhone 4 liggandes här som jag fick igår med nytt abonnemang hos Tele2, abonnemanget aktiveras inte förrän på måndag så jag kan inte använda telefonen (tror jag?). Jag undrar om jag kan koppla i telefonen och sätta igång iTunes så den synkar utan att det händer något med mitt abonnemang.
Kortet behöver inte vara aktiverat för att du ska kunna aktivera telefonen.
Så att du kan aktivera den och installera vad du vill och använda den som iPod tills kortet blir aktiverat@iPhoneReservdelar.se 87871 wrote:
Kortet behöver inte vara aktiverat för att du ska kunna aktivera telefonen.
Så att du kan aktivera den och installera vad du vill och använda den som iPod tills kortet blir aktiveratJag har den igång nu och har jailbreakat osv. Jag undrar dock var AKTIVERA innebär? Det enda jag får upp i iTunes när jag ska synka nu är att det finns nya operatörsinställningar att hämta, men jag tar alltid avbryt för jag väntar helst till kortet fungerar. Allt annat fungerar som det ska!
Hej!
Jag köpte min telefon idag, och det står att jag ska avvakta aktivering.. Kommer det ta ett tag innan den funkar eller vadå? Jag har synkat och det står att det är ok?Den aktiverar när den har tillgång till wlan 3g eller är kopplad till dator
Jag får också upp “Avvaktar aktivering, Detta kan ta ett litet tag.” när jag respringar. Vad ska jag göra?
Inget, den kommer att aktivera när kortet är aktiv och den har tillgång till 3g wlan eller är ansluten till datorn
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.