Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Ny iPhone
-
AuthorPosts
-
Efter nästan har blivit assimilerad av Androiderna och nära köpa mig en Android-telefon så har jag nu istället beställt en iPhone 4 😀
Till min fråga, jag har idag en 3Gs och har en hel del program och spel i iTunes. Hur fungerar det när jag byter telefon? kan jag få in all spel och program i den nya iPhonen utan att iTunes protestrerar?
CLS wrote:Efter nästan har blivit assimilerad av Androiderna och nära köpa mig en Android-telefon så har jag nu istället beställt en iPhone 4 😀Till min fråga, jag har idag en 3Gs och har en hel del program och spel i iTunes. Hur fungerar det när jag byter telefon? kan jag få in all spel och program i den nya iPhonen utan att iTunes protestrerar?
Japp! Den frågar om du vill det.
@cls 79462 wrote:
Efter nästan har blivit assimilerad av Androiderna och nära köpa mig en Android-telefon så har jag nu istället beställt en iPhone 4 😀
Till min fråga, jag har idag en 3Gs och har en hel del program och spel i iTunes. Hur fungerar det när jag byter telefon? kan jag få in all spel och program i den nya iPhonen utan att iTunes protestrerar?
Allt du inhandlat eller laddat ned till din nuvarande iphone är kopplat till ditt iTunes konto. Så har du tex köpt Navigon för 800kr så kan du installera denna på din nya iphone. Kom ihåg dock att du måste länka din nya iphone till det konto du använde för din 3Gs.
@minglarn 79467 wrote:
Allt du inhandlat eller laddat ned till din nuvarande iphone är kopplat till ditt iTunes konto. Så har du tex köpt Navigon för 800kr så kan du installera denna på din nya iphone. Kom ihåg dock att du måste länka din nya iphone till det konto du använde för din 3Gs.
Hur gör man en sån länkning?
Det ska komma upp i en lista när man återställer den.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.