Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Operatörer & abonnemang › Ny Iphone användare med Tre
-
AuthorPosts
-
hej allihop.
vill bara dela med mig av mina första dagar med min iPhone 3gs 16gb
och tror ja valde det mest fördelaktiga abonnemanget.
valde 499 i månaden + sms flat (3000 fria sms) för 99kr som dras från 499 alltså 400kr att ringa för och fria sms varje månad + 10gb surf det kommer räcka för mig.
hämtade telefonen igår (fredag 31/7) på posten och blir mer och mer imponerad över alla möjligheter, även om det är en ganska omständig telefon men kanske beror på att jag alltid haft olika SE telefoner innan med knappar.men överlag är ja både nöjd och imponerad.
tack för mig =)
@jiimpan 39113 wrote:
hej allihop.
vill bara dela med mig av mina första dagar med min iPhone 3gs 16gb
och tror ja valde det mest fördelaktiga abonnemanget.
valde 499 i månaden + sms flat (3000 fria sms) för 99kr som dras från 499 alltså 400kr att ringa för och fria sms varje månad + 10gb surf det kommer räcka för mig.
hämtade telefonen igår (fredag 31/7) på posten och blir mer och mer imponerad över alla möjligheter, även om det är en ganska omständig telefon men kanske beror på att jag alltid haft olika SE telefoner innan med knappar.men överlag är ja både nöjd och imponerad.
tack för mig =)
Kul att du är nöjd! 🙂 Och välkommen till forumet!
Lovar att du kommer snart att tyka att dina SE telefoner med knappar är omständiga och stenålder inom kort 😛 (Tycker jag iallafall ;))
Att slå Iphone i användarvänlighet är ingen lätt nöt att knäcka!@turbotrojkan 39159 wrote:
Kul att du är nöjd! 🙂 Och välkommen till forumet!
Lovar att du kommer snart att tyka att dina SE telefoner med knappar är omständiga och stenålder inom kort 😛 (Tycker jag iallafall ;))
Att slå Iphone i användarvänlighet är ingen lätt nöt att knäcka!Jag har aldrig haft eller rört en Iphone (nästan 🙂 )innan jag fick min 3GS. Det som imponerar mig är alla coola gratis program som finns att hämta på Itunes store som Skype, Hitta Hem, TV guide, SF bio. Vill man betala en slant så finns det mycket, jag köpte Monkey Island för 55kr. 🙂
Ja precis de finns ju hur mycket som hellst, ibörjan var ja skeptisk till min nya telefon men ja gillar den mer å mer.
får se om det blir navigon apps ikväll =) -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.