Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone › Ny iphone användare
-
AuthorPosts
-
då är den beställd iphone 3g 8gig från telia,
Skall vli spännane att se vilken FW man får och basband om man kan ta bort OP låset osv osv
Vilken är den vanligaste man får nu nån som har koll på detta ?
Vad är de 1a jag skall göra med min iphone ? skall man uppdatera den mot itunes eller hur fungerar det ?
Uppdateras även Det här basbands grejen så man inte kan ta bort OP lås om de nu är så att man får en med de som går ??
Säkert dumma frågor men inte för mig 🙂
Om du får en telefon som har ett baseband som går att låsa upp ska du ABSOLUT INTE uppdatera iphonen i iTunes. Gör du det updateras basebandet och din möjlighet till att låsa upp försvinner.
@bozz 45176 wrote:
Om du får en telefon som har ett baseband som går att låsa upp ska du ABSOLUT INTE uppdatera iphonen i iTunes. Gör du det updateras basebandet och din möjlighet till att låsa upp försvinner.
Tack för de
Men man skall registrera sig mot itunes eller skall man skita i det helt ?
Vad är de för fördelar med att regga sig mot itunes ?
Som sakt är inte speciellt på läst på denna lur än så bara säg till mig vad jag inte skall göra och vad jag skall göra 🙂
om du reggar dig på itunes,
så kan du handla på appstore (spel och program)
samt så kan du köpa musik/spel/prog på itunes som du sedan kan synca med din iphone@pongo 45179 wrote:
om du reggar dig på itunes,
så kan du handla på appstore (spel och program)
samt så kan du köpa musik/spel/prog på itunes som du sedan kan synca med din iphoneså igentligen kan man skita i att regga sig mot itunes alls då ?
För om jag förstått allt rätt kan jag väll uppgradea mjukvara osv via andra ställen då ? ta hem spel musik osv osv osv
om piratkopiering får du allt söka info om på annat håll, sånt snackar vi inte om här (läs reglerna)
men ja man behöver inte regga sig för att använda sin iphone.
@rödluva 45180 wrote:
så igentligen kan man skita i att regga sig mot itunes alls då ?
Att inte regga sig är väl dumt..
Finns ju hur mycket bra skit som helst på Appstore 🙂
Både gratisprogram och program som kostar en slant ..Finns ju ingen anledning att inte regga sig. Det kostar ju inget..
@thian 45195 wrote:
Att inte regga sig är väl dumt..
Finns ju hur mycket bra skit som helst på Appstore 🙂
Både gratisprogram och program som kostar en slant ..Finns ju ingen anledning att inte regga sig. Det kostar ju inget..
Men han börjar inte uppdatera automatikst när man reggar sig dit va ?
@rödluva 45198 wrote:
Men han börjar inte uppdatera automatikst när man reggar sig dit va ?
Den kommer fråga om du vill uppdatera. Klicka bara nej, och bocka i fråga inte igen 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.