Ny iPhone lite frågor…

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Ny iPhone lite frågor…

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 223

Jag fick min iPhone 3GS igår och är helnöjd! jag har lite frågor som jag hoppas ni kan svara på,

Jag har tidigare haft en iPhone 2G där jag upplevde att hemknappen var lite mjukare att trycka på, på den nya 3GS:en är knappen lite trögare. Är det fler än jag som kan bekräfta detta?

När jag trycker på kompassen så står det att den måste kalibreras och att jag måste rotera iPhonen i en åtta form (hoppas ni förstod) men inget händer, hur gör man?

Sista frågan, när jag försöker ansluta till min trådlösa router (netgear) står det i iPhonen att det inte går att ansluta. Jag vet at jag har skrivit in rätt namn och krypteringsnyckel, även rätt krypteringsmetod. Jag kan se min router, även andras så jag tror inte det är fel på iPhonen.

Info om min nya telefon,

iPhone 3GS 32GB med mjukvaruversion 3.1

CLS
    Member
    Post count: 223

Kompassen fungerar nu efter att jag startade om iPhonen nu på morgonen.

Sitter på jobb nu och det går att koppla upp mig mot den trådlösa routern på kontoret. Så det måste vara någon inställning på min router där hemma, får kolla upp det sen.

Så frågan om hemknappen kvarstår.

Zike
    Member
    Post count: 571

knappen kommer bli mjukare med tiden.. stäng av telefonen och tryck på knappen några hundra gånger så ska du se att den e mjukare sen.

carpe
    Member
    Post count: 904

Det där med routern kanske löser sig ifall du uppdaterar FW(routerns). För det hjälpte mitt problem.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.