Front page › Forums › Övriga ämnen › Ny Iphone nästa vecka?
-
AuthorPosts
-
Metro – Ny Apple-dator och Iphone nsta vecka?
“oxnews rapporterar dock att Apple även kommer att visa programvara för nästa Iphone. Det är inte hårdvaran som kommer att uppdateras utan bara operativsystem och funktionerna på telefonen.”
Har varit på tal tidigare att firmware 4.0 skall introduceras den 27e då apple har sitt event.
Man får vänta och se.. Är inte så långt kvar tills den 27e precis =).Glömt hur det var sist, men gick detta att se genom nå stream? Eller är det bara nå Twitter-sida som gäller?
Då börjar h-tet med att få en fungerande jailbrake igen 🙂
Tvivlar på att fw 4.0 kommer att introduceras, det blir formodligen 3.2 eller nåt annat 3.x.x. Fw 4.0 kommer nog inte förrän sommaren och inte förrän en ny iPhone release.
Mitt bud är att ny iPhone kommer att presenteras med bättre kamera etc, som kommer i juli.
iPhone OS 4.0 kommer också att presenteras, men skickas bara ut till utvecklare. Och det kommer förstås samma kväll.Vi vanliga får vänta till mars.
OT:
Men framför allt kommer Apple att presentera sin nya iTablet/iSlate/iPad.
Tablet dator med liknande touch skärm (10.1″) som iPhone, och även en hybrid av Mac OSX och iPhone OS.Tror Apple kommer att visa upp sin iTablet, eventuellt också OS 4.0 till iPhone.
Om dom släpper en iTablet med iPhone os 4.0 vilket det ryktats om så släpper dom nog oxå os 4.0 till iPhone. Den nya uppdateringen kommer dock endast fungera på 3G och 3gs. Läste detta på macrumours forum imorse
Läste någonstans innan att iPhone skulle släppa en ny lur i vår och hade jag vetat de s¨hade jag väntat med 3GS men det blir kanske som dom andra att den kommer i juli. Läste även att dom skulle försöka få 3GS kamera bättre men det vet jag inte hur det skall gå till för det är ju nästan bara hårdvara. Ja ja kul med nya grejjer iallafall.
Sa det kommer alltsa en ny Iphone till somaren??
Tycker ni att jag da ska vanta med att kopa Iphone och istallet kopa den nya Iphonen nar den kommer ut till somaren??Men ar det vart att vanta pa den nya??
Vad tror ni kommer goras battre?Har last traden. Men fattar anda inte vad som hander den 27:e. Vad ar det som hander den 27:e?
Ingen som vet nå stream eller liknande?
@carpe 53257 wrote:
Ingen som vet nå stream eller liknande?
Frodo postade denna nyss
Appleevent 100126 – MacWorldDom sa inget om nå ny iPhone eller nå uppdatering? =(
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.