Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Ny kalender
-
AuthorPosts
-
Tjena alla glada iphone fantaster 😀
lyckades hitta en kalender app som heter
My work, task time
myWorkTime – Task, Time and Billing Tracker for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store
som verkar vara mycket trevlig och kostar 22 spänn, vad tror ni? Är det nån som har förslag på nån annan trevlig kalender? Är öppen för idéer innan jag investerar i en ny
@zackonthenet 86571 wrote:
Tjena alla glada iphone fantaster 😀
lyckades hitta en kalender app som heter
My work, task time
myWorkTime – Task, Time and Billing Tracker for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store
som verkar vara mycket trevlig och kostar 22 spänn, vad tror ni? Är det nån som har förslag på nån annan trevlig kalender? Är öppen för idéer innan jag investerar i en ny
finns en som heter svensk almenacka den kostar okså 22kr och är bättre
@marieloise 86572 wrote:
finns en som heter svensk almenacka den kostar okså 22kr och är bättre
trevligt, funderar på om du vet om man kan synka den med kalendern på datorn eller nån mail kalender, eller nått liknande
@zackonthenet 86575 wrote:
trevligt, funderar på om du vet om man kan synka den med kalendern på datorn eller nån mail kalender, eller nått liknande
Nej, det går ej. iTunes syncar endast till den vanliga kalendern.
Det finns en kalender som heter “svensk månadskalender” som jag tycker verkar OK, den har i alla fall fått hyffsad kritik. Är det någon här på forumet som har provat den?
Hmm får man fråga vad som behövs i en kalender som inte finns i den medföljande? Bara ren nyfikenhet, jag använder den sistnämda då jag inte behöver speciellt mycket funktioner =)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.