Ny med Iphone :d

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 6

Hallå. Har precis köpt min Iphone 2 dagar sen. Är så sjukt nöjd med den. tog hem den å inst ios 4 dirket å nu går den som en klocka. men en fråga. jag har inte jätte gått om pengar å så men jag vill inte behöva ladda ner mina ringsingnaler ?! kan någon hjälpa mig med att låsa upp ( Jailbraka ) min iphone 3gs 16 gb ? PLZ PLZ

TruB
    Member
    Post count: 476

du kan ladda ner ring signaler i formatet m4r gratis, om du googlar, och sen lägger du dom i en mapp som du sen synkar med itunes och du har dom i telefonen. gratis

MyCrew
    Member

@trub 70337 wrote:

du kan ladda ner ring signaler i formatet m4r gratis, om du googlar, och sen lägger du dom i en mapp som du sen synkar med itunes och du har dom i telefonen. gratis

Okej, jag skulle nog behöva en närmare instruktion på hur man gå så fall ?:o jag förstod att du googlar m4r gratis !! å att man lägger dom i en vanlig mapp på skrivbordet, men sen från från mappen ( synka ) till min Iphone ?:confused: Hänger inte riktigt med, men är ju inte de smartaste så :/ Tacksam för svar

imported_pongo
    Member
    Post count: 893

iRinger :: iPhone Ringtone Factory [iPhone Ringtone, iPhone Ringtones, iPhone Ringtone Maker, iPhone Ringtone Creator]
    här har du ett lätt program som du kan skapa egna ringsignaler utav mp3låtar du har hemma. helt gratis.

du lägger in filerna på itunes och syncar din iphone sen

MyCrew
    Member

@pongo 70370 wrote:

iRinger :: iPhone Ringtone Factory [iPhone Ringtone, iPhone Ringtones, iPhone Ringtone Maker, iPhone Ringtone Creator]
    här har du ett lätt program som du kan skapa egna ringsignaler utav mp3låtar du har hemma. helt gratis.

du lägger in filerna på itunes och syncar din iphone sen

Okej. Men du ska ju lägga dom på ringsingnaler när du ansluter din iphone, men du kan ju inte dra över några låtar där ?

Kungen
    Member
    Post count: 985

Eller så söker du…
    Sökte på ”ringsignal iphone” och då kommer det fram en jättebra guide.
    https://www.iphoneinfo.se/forum/allt-om-iphone/2678-gor-egna-ringsignaler-i-itunes-.html

MyCrew
    Member

@kungen 70376 wrote:

Eller så söker du…
    Sökte på ”ringsignal iphone” och då kommer det fram en jättebra guide.
    https://www.iphoneinfo.se/forum/allt-om-iphone/2678-gor-egna-ringsignaler-i-itunes-.html

Har prövat det å de funkar inte, eller jag fattar inte, om jag höger klickar så kommer det inte upp så som bilderna visar !! så det e drf jag inte hänger med riktigt. Kan ngn adda mig på msn and PLZ help me.

Om ngn känner för att hjälpa mig en stund så adda gärna Trevlig_kille_@hotmail.com PLZ PLZ

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.