Front page › Forums › Köp & Sälj › Ny Tillbehörsbutik till iPhone
-
AuthorPosts
-
Hej, jag och en kompis har startat en webshop som bla. har ett stort utbud av iPhone tillbehör
Man skulle kunna säga att vi har fantastiska priser på iPhone tillbehör 😛 Håller ni inte med?
Vad tycker ni?
iPhonetillbehör//Glenn
@dojdoj 45230 wrote:
Hej, jag och en kompis har startat en webshop som bla. har ett stort utbud av iPhone tillbehör
Vad tycker ni?
iPhonetillbehör//Glenn
Riktigt bra hemsida tkr jag 🙂
Jag beklagar, servern verkar ha kraschat. Vi kan dessvärre inte lösa problemet för än i morgon. För mycket trafik är tydligen inte alltid bra
Nu funkar det igen
Hemsidan ser rätt snygg och ren ut. Har ingen info om priserna är bra/dåliga men hoppas butiken går bra!
Nu är kaptenx.se öppet igen efter ett omfattande serverhaveri.
Sidan är lite segare än vanligt men det är endast tillfälligt.
iPhone tillbehörSer okej ut. Bedrövlig logga dock.
Dessutom funderade jag lite på “låga omkostnader och litet lager” som då skulle pressa priserna nedåt. Det är snarare stora inköp till stora lager som ger lägre priser från grossister och i slutändan kunden va? Kanske borde omformuleras.
Bra priser.
@mcdandrew 45770 wrote:
Ser okej ut. Bedrövlig logga dock.
Dessutom funderade jag lite på “låga omkostnader och litet lager” som då skulle pressa priserna nedåt. Det är snarare stora inköp till stora lager som ger lägre priser från grossister och i slutändan kunden va? Kanske borde omformuleras.
Bra priser.
På sikt har du helt rätt, men stora inköp är även kopplade till andra kostnader, som lager och för att inte tala om vad det kostar med att ligga ute med alla de pengar det medför. Har vi ett litet lager som hela tiden fylls på så kostar inte det oss så mycket pengar.
iPhone tillbehör går nu på helfart igen efter serverkraschen.
tyckte det var lite magert sortiment än så länge
hade velat se en radiosändare till iphonen, kanske med vanlig iphonekontakt för laddning.
bt stereoheadset hade varit bra ocksåUtbudet kommer att växa, jag lovar.
Nästa order är på väg in, det blir bl.a. en riktigt bra högtalare med bra bas. Vi hade både laddare och fm sändare, men vi valde att inte sälja det då de helt enkelt var för dåliga.Det som vi anser är bra sätter vi ut till försäljning.
//Glenn
Bra sida med riktigt bra priser. Beställlde en bilhållare med laddare för 219 kr. Ser fram emot ett större sortiment i framtiden.
Keep up the good work!! 🙂
en eloge till att ni försöker hålla en bra kvalite!!!!
Det måste man, man vill ju gärna ha tillbaka kunderna.
Någon här inne som handlat? Skriv gärna vad ni tycker i så fall
iPhonetillbehör@muffins 47279 wrote:
Kan nog tillägga det han menar.
Att sidan ej fungerar att surfa in på.
Kanske dags att skaffa ett stabilare webhotell.Nu ska vi tydligen ligga på den vassaste server som finns. Jag passade på att snygga till sidan lite. Det blev inte riktigt som jag tänkt mig men det blir det väl sällan.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.