Front page › Forums › iPhone i Sverige › Moderatorer › Förändring Nya iPhoneinfo › Nya iPhoneinfo + Vår första forum-träff
-
AuthorPosts
-
Dessa är lite förslag som kom fram efter mötet på Medis
1. Skapa en användare med namn iPhoneinfo.se på idg, appleforum, 99.se, Apple forum. Ett gemensamt konto för alla moderatorer ska vara aktivt för att locka över personer till iPhoneinfo.se
2. Like-knappar på alla trådar i forumet
3. Jailbreak-expert sökes guider hur man låser upp sin iPhone.
4. Egna iphoneinfo_skal (när nya logan) är klar, till alla moderatorer, samt som användare får när det skrivit en bra tråd som fått många tack.
5. Prata med Thian, Mekke, Ponyboy, muffins, Mossarelli, Freebo med fler om de vill komma tillbaka, nu när Simon inte är med och vi ska satsa på ett nytt bättre forum.
6. Pollar, vilka guider skulle ni vilja se mer av på forumet?
7. Skribenter som får “iTunes krediter mot att de recenserar spel.”
8. iPhoneinfo t-shirts till alla Moderatorer. Samt aktiva medlemmar
9. recensera nyaste appen på apples topplista
Detta låter kalas! Hade varit kul att se lite av det gamla namnen här :).
Jag och iAsh jobbar på att få tillbaka dem.
Vi ska höra av oss till dessa till att börja med,
– Mekke
– Muffins
– Freebo
– MossarelliNågon annan som du saknar?
/Andreas@iPhoneinfo.se 91206 wrote:
Jag och iAsh jobbar på att få tillbaka dem.
Vi ska höra av oss till dessa till att börja med,
– Mekke
– Muffins
– Freebo
– MossarelliNågon annan som du saknar?
/AndreasPonyboy.
Tack Cophe!
Vi ska höra av oss till dem.Fan att jag missade mötet.. Men grabbar det låter toppen! De namn som är uppe låter bra. De är de som jobbat hårt och är riktiga pärlor!
Håller med H3NR11k !
Har någon ett förslag hur vi återfår deras lojalitet och förtroende? Simon som ni vet är inte med längre utan förändringarna på siten är gjorda av mig och jag heter Andreas driver ett antal webbsidor.
Kan redan nu säga att, det märks att inte Simon är kvar. Tycker du (Andreas) har gjort ett fantastiskt jobb hittills. Fortsätter vi så här så kommer vi bli stora!
Nej vad snäll du är :).
Jag äger ett antal olika hemsidor men har alltid drömt om ett from med riktiga människor. Känns helt underbart att 🙂 ha det med er.
Vi kommer kunna kunna hålla detta forum på topp. Ända som oroar mig lite är om iPhone 5 floppar :(.
Aja Hur kommer jag aldrig sluta vilja göra forumet bättre med.Hojta till om det är något ni önskar för bättra!
Och nu funkar mina permissions igen.
Hej Ash, Steffe och Henrik.
Hälsar även på er andra Cophe och Andreas.Mitt stora problem är dock den tråd jag lade upp i ett problemforum innan. I min tråd hade jag skrivit en lång och utförlig guide på allting som finns på en frabriksiphone och Cydia. Till min besvikelse har den tråden omkommit i Simons destruktiva kommuniststyre och går inte att finna mer.
Om Andreas har tillgång till en ett år gammal backup så kan du hitta den i problemforumet. Går den inte att restarera så gör jag inte en ny.Jag har som vanligt alltid bra idéer men jag ska skunka in i det nya forumdelarna först.
Godnatt så länge.
@mossarelli 91746 wrote:
Hälsar även på er andra Cophe och Andreas.Mitt stora problem är dock den tråd jag lade upp i ett problemforum innan. I min tråd hade jag skrivit en lång och utförlig guide på allting som finns på en frabriksiphone och Cydia. Till min besvikelse har den tråden omkommit i Simons destruktiva kommuniststyre och går inte att finna mer.
Om Andreas har tillgång till en ett år gammal backup så kan du hitta den i problemforumet. Går den inte att restarera så gör jag inte en ny.Jag har som vanligt alltid bra idéer men jag ska skunka in i det nya forumdelarna först.
Godnatt så länge.
Jag kanske kan kirra det, om jag får namnet och ungefärliga datumet när tråden fanns
@mossarelli 91746 wrote:
Godnatt så länge.
Hej Mossarelli varmt välkommen tillbaka, tyvärr tror jag inte Simon inte kommer vara så hjälpsam :(. Har kartlagt hans “internet bussiness” iom att vi köpte iphoeninfo och hittat både det ena å andra.
Men nu vill jag fokusera på att göra detta till ett ännu bättre forum med er :).Men vi har fått tillåtelse att använda muffins jailbreak guider i forumet om det är till någon hjälp.
det där med ideer är mycket uppskattat och kan med stor sannorlikhet genomföras.
vi har en kodare på deltid som kan göra fixar i forumet.
keep up 🙂
/Andreas@mossarelli 91754 wrote:
Hette nybörjarguide och låg i Problemforumet för ett halvår sedan.
@andreas: jag har lite idéer på vad som skulle kunna kodas som freebo aldrig gjorde. Jag ska bara komma på det igen.
Super sänd en notis när du vet vad ni hade på gång så ska vi se vad vi kan åtgärda :).
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.