Nya iPod Nano

Front page Forums Övriga ämnen Nya iPod Nano

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Participant
    Post count: 799

Idag presenterade Apple nya iPod Nano, en liten multitouch modell som enligt mig ser mycket intressant ut. Vad tycker ni?

iPod nano

Samtidigt presenterade Apple nya iPod touch, nu med retina skärm, kamera samt facetime. 🙂

iPod Touch

mrsmart
    Member
    Post count: 287

Väldigt snygg, men det skiljer för lite i pris mellan den och iPod touch som är en mer komplett mp3/multimediaspelare. Jag skulle valt Touchen alla dagar i veckan, men som sakt mycket snygg och estetiskt tilltalande, häftig och originell, lite billigare och den skulle kunna bli en succé.

steffeiphone
    Participant
    Post count: 799

@mrsmart 77035 wrote:

Väldigt snygg, men det skiljer för lite i pris mellan den och iPod touch som är en mer komplett mp3/multimediaspelare. Jag skulle valt Touchen alla dagar i veckan, men som sakt mycket snygg och estetiskt tilltalande, häftig och originell, lite billigare och den skulle kunna bli en succé.

Håller med dig helt och hållet, tror det flesta kommer köra på en iPod Touch pga priset. Men en annan viktig faktor är också att nya nano saknar Appstore, visst det är en väldigt liten skärm, men jag tror personligen att en egen appstore med apps utvecklade för nya nano hade varit en hit. Se tex Sony Ericsson’s X10 mini som har andorid market.

wifi och appstore till nästa nano så har vi en hit!

snook
    Member
    Post count: 2190

iPod nano I like 🙂

mrsmart
    Member
    Post count: 287

@steffeiphone 77036 wrote:

Håller med dig helt och hållet, tror det flesta kommer köra på en iPod Touch pga priset. Men en annan viktig faktor är också att nya nano saknar Appstore, visst det är en väldigt liten skärm, men jag tror personligen att en egen appstore med apps utvecklade för nya nano hade varit en hit. Se tex Sony Ericsson’s X10 mini som har andorid market.

wifi och appstore till nästa nano så har vi en hit!

Ja, en liten “nano-app store” vore lysande. Specialutformade apps för nano:n skulle säkert kunna bli en succé. Är dock lite osäker på om inte skärmen är lite för liten för de flesta eventuella programmen. I allafall med inriktning på spel och en hel del nöjes applikationer.

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

Love it! Sjukt cool men onödig sak! har man en iPhone så är man bara korkad att äga någon annan form av mp3.. ett av mina skäl till iPhone var just att ha mp3 i mobilen

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.