Nya Macbook Air

Front page Forums Övriga ämnen Nya Macbook Air

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 20

Såg att ingen skrivit något om den nya Macbook Air så jag tänkte göra det! Hade varit kul att höra era åsikter om den nysläppta macen 🙂 Själv funderar jag på en 11,6″. Ska in och klämma på en på fredag :). För er som inte hört något så länkar jag till Apples hemsida (OBS länkar inte för att göra reklam, endast info för diskussionen!). Apple – MacBook Air – It thinks and acts like a full-size Mac Så vad är era åsikter?

imported_iAsh
    Member
    Post count: 647

Måste säga att jag är lite sugen på en mac. Men utan pengar får man köra på PC med ubunu, solaris eller något annat OS som faktist fungerar. Nej windows fungerar nästan inte

E-Minor
    Member
    Post count: 87

Köpte en 13″, helt underbar! Har sen tidigare en vit “plastbook”, inget fel på den egentligen men några åsikter ang. Air; storleken är fantastisk, sjukt slimmad, bra skärm med bra upplösning, inte ett knäpp från flash hårddisken, fantastisk batteritid. Frun köpte en 11″, hon är också väldigt nöjd. Skall man köra väldigt tunga applikationer borde man kanske snegla på MacBook Pro, men som “vanlig” dator – helt underbar.

Nordborg
    Member
    Post count: 20

@e-minor 81930 wrote:

Köpte en 13″, helt underbar! Har sen tidigare en vit “plastbook”, inget fel på den egentligen men några åsikter ang. Air; storleken är fantastisk, sjukt slimmad, bra skärm med bra upplösning, inte ett knäpp från flash hårddisken, fantastisk batteritid. Frun köpte en 11″, hon är också väldigt nöjd. Skall man köra väldigt tunga applikationer borde man kanske snegla på MacBook Pro, men som “vanlig” dator – helt underbar.

Det låter helt underbart! Vad tycker din fru om storleken på just 11″? Många säger att det är för litet att använda till i princip allt…

TruB
    Member
    Post count: 476

hoppas på ny macbook pro, fast nuvarande gick väl ner i pris så det kanske är värt det.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.