nyägare av iphone 3g

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 18

tjena..
    köpt precis en iphone 3g..
    jag är inte alls teknisk men jag vill låsa upp min telefon den är låst till halebop men vill låsa upp den så att jag kan använda mig av comviq…

versionen av telefonen är 2.2.1 och baseband är 02.30.02

går det att låsa upp den?

tack på förhand för svar

MVH
    Abbe

gelegrodan
    Member
    Post count: 111

@abbe_88 35096 wrote:

tjena..
    jag är inte alls teknisk men jag vill låsa upp min telefon den är låst till halebop men vill låsa upp den så att jag kan använda mig av comviq…

tack på förhand för svar

MVH
    Abbe

Hej, gissar att din rubrik “nyägare av iphone 3g” vill markera att du är en “noob” och att vi ska vara snälla mot dig. Euhm… Ja sånt humör är iaf inte jag på just nu 😉
    Varför inte ta och söka på forumet? Finns väl ca… 3 miljader inlägg om det. Men gissar att du även vill använda det nysläppta 3.0 OS’et, isåfall rekommenderar jag att du läser de två översta inläggen här: Dev-Team Blog
    Efter det så garanterar jag att du vet svaret på frågorna!

Trevlig Söndag.

foppatoffel
    Member
    Post count: 128

@abbe_88 35096 wrote:

tjena..

tack på förhand för svar

MVH
    Abbe

Du kan inom en snar framtid låsa upp din iphone, jag själv väntar på den med.
    Men redan idag kan du uppdatera till 3.0 och även jailbreaka den men ett tips är att låta den vara som den är till Ultrasn0w släpps och är till 100% fungerande 🙂

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.