Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Nyköpt iphone vill inte ansluta till iTunes
-
AuthorPosts
-
jag behöver hjälp fick hem en iphone 3gs 16gb igår..och jag får inte igång den…den stannar där de står itunes…och när jag kopplar in den till datorn säger han att de inte går och installera appel mobile device recovery mode..
Om vi börjar med detaljerna;
var har du köpt den?
Till vilken operatör är den låst?
PMa mig ditt serienummer så kollar jag om den har nya bootromet(viktigt)
vet du vilken firmware version den har? 3.1.2 eller 3.1.3?genom telenor…
telenor…
vet inte vilken firmware version den har…1. Avinstallera iTunes från datorn (titta i FAQn in min signatur i vilken ordning du skall avinstallera sakerna)
2. installera om iTunes på datorn
3. Plugga in din iPhone till datornSkulle det inte fixa problemet så
4. Läs manualen eller Telenors instruktioner på webben =) eller håll ned Home-knappen och koppla in din iPhone i datorn, fortsätt håll ned Home-knappen tills iTunes hittar din telefon
de funkar inte…vet inte vad de är för fel..den säger att man ska installera appel mobile device recovery mode…men den hittar inte drivrutinen
itunes hittar den…men får felkod 1601..
Ok, hittade ngt som kan fixa ditt problem (förutsatt att du har Windows)
1. Koppla bort din iphone från datorn
2. Starta om datorn
3. när datorn startat om kopplar du in din iPhone till datorn
4. när det dyker upp en dialogbox väljer du “Install Drivers Later”
5. Klicka på Windows START knapp och välj Kör/Run
6. Skriv devmgmt.msc och klicka OK.
7. Högerklicka på “Apple Mobile Device” listat under Other Devices och välj Properties.
8. Välj Bläddra …
9. Bläddra fram katalogen “C:ProgramCommon FilesAppleMobile Device Support” och klicka OK.Undrar hur enklet det hade varit på en Mac…
japp har windows…men faaan vad svårt de är
Jag försöker lägga in filmer i Itunes till min nya Iphone 3Gs. Men jag öppnar mappen där filmen ligger i och sedan försöker jag dra in den i filmer i Itunes store. Men den vill inte stanna där.
Så min fråga lyder: Hur gör man gör man för att lägga in filmer i sin Ipone (Jag har inte köpt filmerna i Itunes store)??
MVH
@quamraz 57307 wrote:
Jag försöker lägga in filmer i Itunes till min nya Iphone 3Gs. Men jag öppnar mappen där filmen ligger i och sedan försöker jag dra in den i filmer i Itunes store. Men den vill inte stanna där.
Så min fråga lyder: Hur gör man gör man för att lägga in filmer i sin Ipone (Jag har inte köpt filmerna i Itunes store)??
MVH
Trådkapare där… Dra inte in dem i iTunes Store. Dra dem till Filmbiblioteket i iTunes
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.