okunnig! Hjälp!! göra bakgrundsbild av en bild hittad på internet

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone okunnig! Hjälp!! göra bakgrundsbild av en bild hittad på internet

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

hej!
    Jag har några bilder jag hittat på internet som jag skulle vilja använda som bakgrundsbild på Iphone, då menar jag den där unlock bakgrunden. Går detta att göra på något vis? Isåfall hur? Behöver en enkel förklaring då jag är helt okunnig om teknik osv.

P0ffiee
    Member
    Post count: 11

@linneaabergman 55987 wrote:

hej!
    Jag har några bilder jag hittat på internet som jag skulle vilja använda som bakgrundsbild på Iphone, då menar jag den där unlock bakgrunden. Går detta att göra på något vis? Isåfall hur? Behöver en enkel förklaring då jag är helt okunnig om teknik osv.

Tja,
    Lägg bilden i en mapp som du lägger i “Mina bilder” eller bilder om du kör vista.
    Sedan kryssar du bara i den mappen i iTunes att den ska synkronisera den. Vill du sen ha flera bilder till din Iphone så lägger du dem bara i samma mapp så synkar den automatisk.

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Du kan spara bilder genom safari appen också. Tryck på bilden du vill spara och efter 3 sekunder kan du välja att spara eller kopiera bilden. Väljer du Spara så hamnar bilden i “Bilder” appen och därifrån kan du välja “Använd som bakgrundsbild”.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.