Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Om jag uppdaterar…
-
AuthorPosts
-
min 3gs till 4.3.3 kommer mitt baseband att ändras då?
MVH: Emil
Ska jag:Avinstallera min gamla cydia ifall jag ska jail breaka 4.3.3?
Av den information du ger oss så svarar jag: Ja ditt baseband kommer att uppdateras.
Vid en uppdatering försvinner din nuvarande jailbreak och du kommer få behöva jailbreaka om igen för att kunna återgå till en jailbreakad telefon om du så vill.@muffins 92333 wrote:
Av den information du ger oss så svarar jag: Ja ditt baseband kommer att uppdateras.
Vid en uppdatering försvinner din nuvarande jailbreak och du kommer få behöva jailbreaka om igen för att kunna återgå till en jailbreakad telefon om du så vill.Vad/vilken info behöver du, för att jag ska göra allt så smidigt som möjligt?
MVH: Emil
Egentligen var det inte så mycket mer info man behövde.
Har du redan lagt in iPad’s baseband på din 3GS så får du ju hålla dig till custom firmware’s.Har du inte uppdaterat till iPad’s baseband, så kan du göra det vid en jailbreaking-process med exempelvis redsn0w för att sedan använda ultrasn0w för att kunna kringgå operatörslåset.
Mvh, Muffins
@muffins 92343 wrote:
Egentligen var det inte så mycket mer info man behövde.
Har du redan lagt in iPad’s baseband på din 3GS så får du ju hålla dig till custom firmware’s.Har du inte uppdaterat till iPad’s baseband, så kan du göra det vid en jailbreaking-process med exempelvis redsn0w för att sedan använda ultrasn0w för att kunna kringgå operatörslåset.
Mvh, Muffins
Ok, tack för hjälpen.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.