Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › om man är så du så man uppdaterar till 4.0.2
-
AuthorPosts
-
om man är så dum så man uppdaterar till 4.0.2 innan man har tagit reda på om man kan ha cydia på den finns det något sätt att gå tillbaka till 4.0.1 ? Jag har en telefon som var är låst till telenor själv kör jag Telia och nu när jag uppdaterat till 4.0.2 så funkar det inte.
HJÄLP
men jag vill bara bli av med opratörs låsningen kan man inte göra något åt det ?
@kenny84 74627 wrote:
men jag vill bara bli av med opratörs låsningen kan man inte göra något åt det ?
För att bli av med operatörslåset så krävs det att man har en jailbreakad telefon.
Därför man skall ta reda på om den senaste uppdateringen från apple är kompatibel med jailbreak + unlock, beroende på om det är nytt baseband i senaste relasen eller inte innan man gör en uppdatering då man har en telefon som är i behov av unlock eller jailbreak.
kan man inte övertalla telenor att öppna den innan de 12 månaderna har gåt ?
But den i forumets köp&sälj-avdelning mot en Telialåst lur
men det ska finnas något tunt extra sim som man kan använda för att lura telefonen att det är rätt sim som sitter i ?
Någon som vet nåt om det här ? -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.