Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Omöjligt med två datorer?
-
AuthorPosts
-
Jag sökte runt lite på forumet men jag verkar inte hitta någon som har samma tankar som jag.
Just nu sitter jag på jobbet och när jag pluggar in min iPhone 3G i datorn så är allt låst, kan varken lyssna på musik eller lägga till något. Det funkar såklart på min stationära dator hemma, vilket var den första dator jag pluggade in den i.
Vad beror detta på?
Det kan ju inte vara så dumt att den är låst till bara en dator vilket en arbetskamrat trodde.Hoppas någon har ett svar under tiden jag tar en kopp kaffe och en banan!
ED: Det verkar som att den är låst till sync med bara en dator, attans…
Betyder detta att man inte kan sälja sin iphone och köpa en ny själv och att allt funkar som det ska?
Jag aktiverade min telefon på jobbet och kan utan problem använda den hemma.
Jag måste rensa mitt musikbibliotek om jag ska kunna ändra något på jobbet. -.-
Det finns ett program i Cydia som gör att du kan synka mot flera olika iTunes-bibliotek, kommer inte på vad det heter just nu bara.
Tyvärr måste man jailbreaka telefonen för att komma åt detta..Ja, detta har ja också letat efter, så jävla jobbigt om man bara kan synca musik från ett itunes biblotek.
Va händer om man jailbreakar då? Inte bra å göra det väl?Programmet heter SwapTunes om någon undrar…
Funkar helt underbart!
@william_3000 9431 wrote:
Programmet heter SwapTunes om någon undrar…
Funkar helt underbart!
Det finns ju inte på appstore iallafall? Sökte och kolla i alla kategorier men det fanns inte.
@victorius 9453 wrote:
Det finns ju inte på appstore iallafall? Sökte och kolla i alla kategorier men det fanns inte.
Endast Cydia, Tyvärr.
Kanske ännu ett skäl till att jailbreaka?
@william_3000 9484 wrote:
Endast Cydia, Tyvärr.
Kanske ännu ett skäl till att jailbreaka?
Så långt har jag inte tänkt gå 🙂 min lilla skönhet ska inte våldtas!
Mao går det inte att lägga in bilder på iphonen utan att synka i itunes…
@antonfjanton 9536 wrote:
Så långt har jag inte tänkt gå 🙂 min lilla skönhet ska inte våldtas!
Våldtas, du menar väl släppas fri….
Jag använder min Iphone 3g på 3st datorer, allt jag behövde göra var att logga in på mitt Itunes acc sen så var det bara att lägga in musik/program/spel osv.
har du testat med ett itunes konto?
Jag har nu laddat ner programmet och har några frågor;
Får det inte att funka så jag kan lyssna på musik jag har på min iphone på en annan dator, ska det va så lr gör jag fel?
Har lagt in musik från iphonen från en annan dator men kan jag inte få dem att ligga i samma musikbibliotek?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.