Omslag till albummen.

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Omslag till albummen.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 35

Hej, jag har gått igenom itunes och sagt till den att hämta omslag till alla mina album, men den klara bara av att hitta bilder till 30 % av mina album. Knappt det egentligen. Så jag undrar om det finns något annat bra program utanför itunes som kan söka upp och hämta covern. Jag vill inte googla upp en cover en och en för det kommer ta år. Tack på förhand! 🙂

frojK
    Member
    Post count: 69

Högerklicka på ett album och välj ‘Visa info’, sedan kollar du så att artistnamn och albumnamn stämmer överens så att det inte t.ex står något namn från en releasegrupp eller liknande. Detta borde åtminstone göra så du får bildmatrial till några till iaf 🙂

Timmylilly
    Member
    Post count: 35

Okej tack ska kolla på det 😛

r_o_n
    Member
    Post count: 658

@timmylilly 41903 wrote:

Hej, jag har gått igenom itunes och sagt till den att hämta omslag till alla mina album, men den klara bara av att hitta bilder till 30 % av mina album. Knappt det egentligen. Så jag undrar om det finns något annat bra program utanför itunes som kan söka upp och hämta covern. Jag vill inte googla upp en cover en och en för det kommer ta år. Tack på förhand! 🙂

Jag lägger oftast in enskilda låtar. Så jag letar på artist och låttitel på google bildsökning. Funkar det med.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.