Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Omstart och bara itunes logga
-
AuthorPosts
-
Efter att ha jailbreakat 3,12 så varje gång jag ska starta den står det att jag måste stoppa i sladden för itunes ska kunna få igång den precis som den är ny.. kör jag blackrain igen på den strtar den.. måste göra så varje gång jag ha slagit av telefonen annars startar den inte.. nån som vet ? =(
Hej!
Jag hade tills för ett par timmar sen en jailbreakad och upplåst iphone 3g med 3.1.2 och bb 5.11.07. Jag använde blackrain vid upplåsningen före årsskiftet.Har upplevt att telefonen blivit slöare och slöare under ett par veckor och idag kollapsade den och vid omstart kommer bara apple-loggan upp och efter x antal minuter sker en automatisk omstart upp och appleloggan dyker återigen upp.
Jag kan inte sätta telefonen i dfu-mode längre. och itunes stängs så snart jag startat det. och blackrain går inte köra pånytt. Någon som har något förslag på vad jag kan göra?
Tack
// ww@mrfestis 59939 wrote:
Recover iPhone 3GS from Apple Logo or Recovery Mode loop | iPhone 3G S
Men jag har inte 3gs serru!
Återställ din 3G till 3.1.2 med SHIFT-Restore i iTunes och jailbreaka om den
Var ett år sedan jag genomförde SHIFT-restore så vore lycklig om du ville posta en guide till moi!
Tack
wwVid punkt 3 håller du alltså ned SHIFT-tangenten och klickar på Återställ/Restore i iTunes.
tack! fixade det, nu återstår bara upplåsningen. men borde inte vara så svårt
hmm.. när jag kör blackra1n kommer det inte upp någon svart droppe efteråt. om jag inte minns fel var det via den och wifi du låste upp telefonen?
Det stämmer, ta en titt i Blackra1n-tråden. Det finns inte ett enda problem som inte lösts just där
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.