Operatör "SWEDEN" när i 3G läge

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Operatörer & abonnemang Operatör "SWEDEN" när i 3G läge

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author
    Member
    Post count: 37

Tjena mors, har sökt en del men inte hitat nåt svar.

Ja har Telenor, och allt har funka kanoners efter upplåsning, 3G funkar mm.

Men nu idag så står det bara SWEDEN som operatör, wtf ??? vilka är de ?
    Stänger ja av 3G så får ja tillbaka Telenor men så klart utan 3G.

Vilka är SWEDEN 😀

Pd

dunderdon
    Member
    Post count: 13

@paledaddy 22676 wrote:

Vilka är SWEDEN 😀

Pd

Har telia då står det Sweden.

dunderdon
    Member
    Post count: 13

@paledaddy 22676 wrote:

Vilka är SWEDEN 😀

Pd

Har telia då står det Sweden.

ekkg
    Member
    Post count: 294

Det är skillnad på SWEDEN och SWEDEN 3G.

Telia har en. Telenor/3 har en annan.

ekkg
    Member
    Post count: 294

Det är skillnad på SWEDEN och SWEDEN 3G.

Telia har en. Telenor/3 har en annan.

Macen
    Member
    Post count: 2

SWEDEN 3G står det när du befinner dig i Telenors gemensamma nät de har tillsammans med Tre.
    I Stockholm, Göteborg, Malmö och Karlskrona har Telenor och Tre egna 3G-nät.

Telia och Tele2 delar också 3G-nät.

Macen
    Member
    Post count: 2

SWEDEN 3G står det när du befinner dig i Telenors gemensamma nät de har tillsammans med Tre.
    I Stockholm, Göteborg, Malmö och Karlskrona har Telenor och Tre egna 3G-nät.

Telia och Tele2 delar också 3G-nät.

Paledaddy
    Member

Tack, det förklarar en del 😀

Pd

Paledaddy
    Member

Tack, det förklarar en del 😀

Pd

vossen
    Member
    Post count: 1457

Min broshas iphone e en svensk köpt 3G som inte är upplåst och kör 3G men är jailbreakad men bör inte spela någon roll. På den senaste tiden så har det slutat komma upp telia brevid “pinnarna” som man för att få tillbaka måste sätta in i flygplansläge oh tillbaka men kommer snabbt tillbaka till samma bugg igen:( jah har telenor på min 3G och den har aldrig fått något så konstig grej. Och det går att ringa med den så att ni vet:)

vossen
    Member
    Post count: 1457

Min broshas iphone e en svensk köpt 3G som inte är upplåst och kör 3G men är jailbreakad men bör inte spela någon roll. På den senaste tiden så har det slutat komma upp telia brevid “pinnarna” som man för att få tillbaka måste sätta in i flygplansläge oh tillbaka men kommer snabbt tillbaka till samma bugg igen:( jah har telenor på min 3G och den har aldrig fått något så konstig grej. Och det går att ringa med den så att ni vet:)

DAvidkoh
    Member
    Post count: 64

@vossen 23136 wrote:

Hände mig också efter jag använt WinPWN. Laddade ner Pwnage Tool till OS X och körde det i expert mode. Inte hänt mig sedan dess.

DAvidkoh
    Member
    Post count: 64

@vossen 23136 wrote:

Hände mig också efter jag använt WinPWN. Laddade ner Pwnage Tool till OS X och körde det i expert mode. Inte hänt mig sedan dess.

Halle
    Member
    Post count: 837

Ett problem jag har idag är att det inte står “Telia” alls, utan det enda som står är staplarna för mottagning och “E” för edge, när jag har 3G avslaget. Skumt. Slår jag däremot på 3G kommer Telia upp…

Halle
    Member
    Post count: 837

Ett problem jag har idag är att det inte står “Telia” alls, utan det enda som står är staplarna för mottagning och “E” för edge, när jag har 3G avslaget. Skumt. Slår jag däremot på 3G kommer Telia upp…

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.