Opertörs upplåsning via kod! HJÄLP

Front page Forums Övriga ämnen Opertörs upplåsning via kod! HJÄLP

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

TJena!
    Har precis varit och köpt en sådan där kod från telia för att låsa upp opertörs låset, när killen bakom disken räckte tillbaka min telefon så stog det ett långt nummer, sen “avfärda” utav misstag kom jag åt avfärda och allt stängdes ner, jag undrar nu om jag behöver åka tillbaka då det inte kommer hända någonting, eller om det bara är att vänta på att telefonen ska låsas upp? Eller kan jag slå in koden på nytt och börja om hela processen?

Mvh Calle tack för all hjälp!

Flash
    Member
    Post count: 64

Upplåsningen sker när du kopplar in telefonen i iTunes och det kan ta några dagar innan det sker. Tror inte du ska behöva gå tillbaka till butiken, ge det lite tid och se…

thegreatme
    Member
    Post count: 2

@flash 91820 wrote:

Upplåsningen sker när du kopplar in telefonen i iTunes och det kan ta några dagar innan det sker. Tror inte du ska behöva gå tillbaka till butiken, ge det lite tid och se…

Detta gjorde jag i fredags, så det gjorde inget att jag råkade klicka “avfärda” när den höll på? Det stog en kod i skärmen (koden som låser upp, som också stod på kvittot) sen stog det avfärda med en grön knapp, den råka jag komma åt. Men jag tänkte vänta några dagar nu, testa att koppla in den i itunes som du säger med. Tack för svaret

Flash
    Member
    Post count: 64

Hmmm… jag kanske missförstod ditt första inlägg. Som det var innan så fick man upplåsningen via iTunes, inge kod involverad. Men kanske har Telia ändrat till något annat upplåsnings sätt… ingen annan här som vet?

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.