Överföra apps från iPhone till iTunes

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Överföra apps från iPhone till iTunes

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 104

Hej!

Vill kunna synka mina apps som jag har iphonen med itunes då jag känner att det är dags för jailbreak. Vill absolut inte sitta och installera om alla apps för hand.

Har försökt att aktivera synkronisering av applikationer genom att bara synkronisera alla. Men allt som händer då är att den tar bort några få apps i iphonen men inga apps dyker upp i itunes.

Har också försökt “överföra inköp” genom att högerklicka på telefonen i itunes. Det står under en kort tid att i itunes att den försöker synkronisera men fortfarande dyker inga apps upp i itunes.

Nu har jag slut på idéer om hur jag kan överföra apps från iphone till itunes. Någon annan här som har någon lösning?

Mevvan
    Member
    Post count: 112

När du Synkar har du klickat in överför alla på programm fliken? Kolla också in vänstra menyerna där musiken ligger fast på “programm” ifall alla dina AppS ligger där

pherlo
    Member
    Post count: 104

Lyckades lösa det på annat vis. Var tvungen att autentisera datorn i iTunes så gick det att göra en överföring av inköp.

Mevvan
    Member
    Post count: 112

@pherlo 41268 wrote:

Lyckades lösa det på annat vis. Var tvungen att autentisera datorn i iTunes så gick det att göra en överföring av inköp.

Skönt 🙂

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.