Överföra bilder m.m från 3gs till 4

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Överföra bilder m.m från 3gs till 4

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 5

Hej. Jag har foton och filmer på min 3GS som jag vill ha över till min 4. Jag har slitit mitt hår men gör tydligen fel. Det funkar inte heller med musik men det viktigaste är foton och filmer. Snälla hjälp!!!! Jag har samma Itunes på bägge mobilerna och samma dator.

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

pratar vi om filmer inspelade med telefonens kamera ?
    i så fall ska du göra en säkerhetskopia av 3gs och återställa den till 4

Mjolner
    Member

Ja, de är inspelade från mobilens kamera. Hur återställer jag med 3gs säkerhetskopia och tappar jag allt som jag har i 4:an då?

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Det har du rätt i.
    Bilder videor mm ersätt med de från 3GS
    Du kan manuellt ta ut bilder och videor från 3GS och lägga de i en mapp på datorn.
    Sedan väljer du att synca bilder till den mappen från itunes och du får in de i ip 4

Mjolner
    Member

Jag har försökt men inte lyckats men det beror på sbt mer än något annat, lol. Jag får göra om det och döpa hela filen till något speciellt. Har bland annat filmer från Mexico som jag inte vill bli av med på 3gs. Sedan har jag bilder på 4:an på min nyfödde son. Vill inte bli av med något:(. Men tack för tipset!! Nu vet jag att jag inte var helt fel ute. Musiken skiter jag i. Jag får börja om, lol. Bara bilder och filmer funkar.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.