Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Överföra Bildern FRÅN iphonen
-
AuthorPosts
-
Hej.
Hur för jag över bilderna som är tagna med iphonen till datorn ?
Har sökt och sökt. Men hittar nada :S.
Är rätt ny på den hära fronten.
Tack för svar.
Jag hittade en lösning nu. Fick gå via Adobe Photoshop.
Men det måste finnas en lättar väg, där man kan föra över allting på en gång till en mapp. Istället för att sitta och spara eftersom i PS.Jag hittade en lösning nu. Fick gå via Adobe Photoshop.
Men det måste finnas en lättar väg, där man kan föra över allting på en gång till en mapp. Istället för att sitta och spara eftersom i PS.1.Koppla iphonen till datorn.
2.Kolla i utforskaren(PC,finns nåt liknande på Mac).
3.Bland minnesenheterna ser du en kamera,det är iphonen.
4.Dra och släpp som vanligt,du kan tä alla på en gång.1.Koppla iphonen till datorn.
2.Kolla i utforskaren(PC,finns nåt liknande på Mac).
3.Bland minnesenheterna ser du en kamera,det är iphonen.
4.Dra och släpp som vanligt,du kan tä alla på en gång.Jag får upp en guide som automatiskt vill skicka över alla bilderna till datorn
Sjukt drygt är dock att den lägger kopior och grejjer på bilder och ingen som helst sortering på dom.
Sen om man roterar en bild på datorn så skickar den in en som inte är snurrad också för den ser den som en annan bild.Jag får upp en guide som automatiskt vill skicka över alla bilderna till datorn
Sjukt drygt är dock att den lägger kopior och grejjer på bilder och ingen som helst sortering på dom.
Sen om man roterar en bild på datorn så skickar den in en som inte är snurrad också för den ser den som en annan bild.Har man Mac så fungerar bildinsamling precis som på vilken kamera som helst.
Har man Mac så fungerar bildinsamling precis som på vilken kamera som helst.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.