överföra foton till iPhone 3g

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone överföra foton till iPhone 3g

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 95

hustruns jailbreakade 2g syns i Explorer som “apple phone” när usb-trådad, dvs man ser bilderna – ej andra filer

min egen icke-jailbreakade syns ej, gör det att få till och hur?

JohnFa
    Member
    Post count: 461

Vilken firmware är du på?

Överföra foton gör du iTunes. Finns en fotoflick när man ska synca den där man kan välja katalog och vilka foton man vill föra över.

JohnFa
    Member

Överföra foton gör du iTunes. Finns en fotoflick när man ska synca den där man kan välja katalog och vilka foton man vill föra över.

JohnFa
    Member

Olliver
    Member

jorå, det har jag fått med mig och har också gjort i brist på annat men ogillar iTunes, det är så enkelt med hustruns 2G där jag kan drag/droppa foton som “vanligt” (ej musik o video), enkelt och okomplicerat

Olliver
    Member

jorå, det har jag fått med mig och har också gjort i brist på annat men ogillar iTunes, det är så enkelt med hustruns 2G där jag kan drag/droppa foton som “vanligt” (ej musik o video), enkelt och okomplicerat

Olliver
    Member

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.