Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › överföra foton till iPhone 3g
-
AuthorPosts
-
hustruns jailbreakade 2g syns i Explorer som “apple phone” när usb-trådad, dvs man ser bilderna – ej andra filer
min egen icke-jailbreakade syns ej, gör det att få till och hur?
Vilken firmware är du på?
Överföra foton gör du iTunes. Finns en fotoflick när man ska synca den där man kan välja katalog och vilka foton man vill föra över.
Överföra foton gör du iTunes. Finns en fotoflick när man ska synca den där man kan välja katalog och vilka foton man vill föra över.
jorå, det har jag fått med mig och har också gjort i brist på annat men ogillar iTunes, det är så enkelt med hustruns 2G där jag kan drag/droppa foton som “vanligt” (ej musik o video), enkelt och okomplicerat
jorå, det har jag fått med mig och har också gjort i brist på annat men ogillar iTunes, det är så enkelt med hustruns 2G där jag kan drag/droppa foton som “vanligt” (ej musik o video), enkelt och okomplicerat
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.