Överföra sms från android till Iphone?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Apps Överföra sms från android till Iphone?

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 13

Jag har letat i ett flertal forum och artiklar men inte hittat något sätt att överföra sms från en android (Xperia X8) till en Iphone 3gs. Är det någon som har tips på detta?

Förutom då att spara sms:en i en textfil på datorn eller att messa över alla sms till Iphonen. Finns något program som gör att man kan lägga till sms:en i Iphonen? Samma kontakter/kontaktbok kommer ju vara grunden för avsändare och mottagare.

Tacksam för tips!

Cophe
    Member
    Post count: 1079

Tansee iPhone Transfer SMS är där ett som heter. Har dock ingen erfarenhet vad gäller detta program what so ever.

how to transfer iPhone SMS from iPhone to PC | Gleez

Här är också någon guide.

Free iPhone SMS Backup – Export and Archive SMS from Apple iPhone

Lena
    Member
    Post count: 13

Tack för ditt svar men samtliga dessa alternativ innebär att man har sms:en i en Iphone och vill göra en backup eller exportera dem FRÅN Iphonen och inte till. Jag eftersöker program som gör det möjligt att överflytta sms från en android till en Iphone.

Detta utan att bara gör en textfil som läggs i datorn utan att sms:en lagras och får rätt mottagare/avsändare i det sms/meddelande-program som man använder sig av i Iphone.

Cophe
    Member
    Post count: 1079

Tvivlar på att det skulle kunna fungera. Tvärt om går, vet jag. Men så här, -tveksamt.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.