överföring av musik till iphone

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone överföring av musik till iphone

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 16

hej,
    en dum fråga (förlåt): jag lyckas inte överföra musik (mp3-låtar) från min cd till iphone. hur skall jag göra? itunes har spelat in musiken på min dator – synkronisering gjordes, men jak kan inte hitta låtarna på iphonen. skall man använda itunes på iphone? (meddelande om att cannot connect to itunes store visas).

haren
    Member
    Post count: 200

@mikolajf 647 wrote:

hej,
    en dum fråga (förlåt): jag lyckas inte överföra musik (mp3-låtar) från min cd till iphone. hur skall jag göra? itunes har spelat in musiken på min dator – synkronisering gjordes, men jak kan inte hitta låtarna på iphonen. skall man använda itunes på iphone? (meddelande om att cannot connect to itunes store visas).

Låtarna skall Finnas under Ipod Applikationen! Jag har haft liknande problem när det gäller ringsignaler. Jag har synkat men ringsignalerna dyker ej upp i iphonen. iTunes är ett program med många buggar och problem!

Testa att tabort låtarna i itunes och synka igen!

// h

jumpcut
    Member
    Post count: 201

@mikolajf 647 wrote:

hej,

Nej, man använder iPod-funktionen på iPhone för att lyssna på musiken.

ossian
    Member
    Post count: 8

Jag har ju ett problem jag har fattat hur man överför musiken från itunes till iphonen. (har en 1 1 4 de är begagnad) jag har ituruns o när jag går in på musik under iphone ikonen o tycker på musik el var som helst så är allting låst liksom på iturns ? man kan inte ändra något vad gör jag för fel. o hur skall man gör för att överför musik ?

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.