Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Panik! Nedgradera telefon, går det?
-
AuthorPosts
-
Tjena!
Sitter nu med en kompis telefon, som det nu blivit strul med.
Han hade kopplat in den till itunes och utan att fråga hade itunes knasigt nog uppgraderat telefonen till 2.2.1. Han använder RebelSim och telenor så då måste FW 2.1 användas,
så då undrar jag:GÅr det att nedgradera från 2.2.1 till 2.1 FW? Läste någonstans att det inte går med baseband eller så?
Vad ska man göra?
Vore grymt tacksam för snabba, tydliga svar!
Tack!
Vet inte om jag snackar skit nu, men kan han inte slänga rebelSIMet och köra yell0wSnow?
Edit: Såg i en annan tråd att jag snacka skit 😛
Du får nog helt enkelt vänta tills DevTeam styr upp det här..Vet inte om jag snackar skit nu, men kan han inte slänga rebelSIMet och köra yell0wSnow?
Edit: Såg i en annan tråd att jag snacka skit 😛
Du får nog helt enkelt vänta tills DevTeam styr upp det här..Nej, det går inte att nedgradera så vitt jag vet. Det är kört med yellowsnow med nu på den. Enda alternativet är någon fake-sim-adapter som fungerar med det 2.21.
Nej, det går inte att nedgradera så vitt jag vet. Det är kört med yellowsnow med nu på den. Enda alternativet är någon fake-sim-adapter som fungerar med det 2.21.
Okej, de va ju lite surt “/
Såg nu dock att RebelSim Beta v54i funkar med 2.2.1 så ska försöka uppdatera Rebelsimkortet.Påtal om Yellowsn0w, har läst på flertalet ställen att det inte funkar med PIN-kods simkort, men om man kör YellowSn0w, ere bara stänga av PIN-kod användningen så funkar allt som det ska?
Okej, de va ju lite surt “/
Såg nu dock att RebelSim Beta v54i funkar med 2.2.1 så ska försöka uppdatera Rebelsimkortet.Påtal om Yellowsn0w, har läst på flertalet ställen att det inte funkar med PIN-kods simkort, men om man kör YellowSn0w, ere bara stänga av PIN-kod användningen så funkar allt som det ska?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.