PC + PDF filer över 40mb?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone PC + PDF filer över 40mb?

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 50

Tja, vet att det finns en app till iPhone som heter Filemagnet som kan föra över filer mellan iphone och Mac.
    Tyvärr så funkar det inte till PC.

Jag vet också att det funkar att maila PDF filer från mailet och fortfarande öppna filerna i mailet i flygplansinställning.

Jag söker en lösning med PDF filer över 40mb.
    Frågade en polare att försöka skicka över en fil från loopia där han har ett mailkonto, jag har själv försökt på Gmail, men inget av dem tillåter inte såna stora filer.

Finns det någon lösning för oss som har PC?

damightytom
    Member
    Post count: 50

Hittade det här nu.

Turn your iPhone into a wireless drive with DataCase – The Unofficial Apple Weblog (TUAW)

Ser riktigt intressant ut.

Tyvärr har man kommit hem från semestern och då kan man lika gärna tidningarna istället för att ha dem i PDF format 😛

CyberTron
    Member
    Post count: 383

@damightytom 6358 wrote:

Tja, vet att det finns en app till iPhone som heter Filemagnet som kan föra över filer mellan iphone och Mac.
    Tyvärr så funkar det inte till PC.

Jag vet också att det funkar att maila PDF filer från mailet och fortfarande öppna filerna i mailet i flygplansinställning.

Jag söker en lösning med PDF filer över 40mb.
    Frågade en polare att försöka skicka över en fil från loopia där han har ett mailkonto, jag har själv försökt på Gmail, men inget av dem tillåter inte såna stora filer.

Finns det någon lösning för oss som har PC?

alltså, jag har inte testat, men jag kör vista på den ena av mina datorer (den andra macos), och i den så får jag upp en extern hd där alla bilder ligger i en mapp när jag har iphonen inkopplad, det innebär ju att man kan använda iphonen som en extern hd iaf.

men det hjälper väl inte dig misstänker jag, då du inte kan komma åt filerna ifrån iphonen?

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.