Personal hotspots

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Personal hotspots

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Member
    Post count: 48

Som säkert alla vet här kommer ios 4.3 på fredag (11 mars) och kommer innehålla “personal hotspots”. Är det någon som vet om teleoperatörerna kommer att ta extra betalt för detta även om man har obegränsad gratis surf?
    Det skulle vara skönt om man slapp köpa ipad 2 3g med abonnemang om man ändå har med sin iphone överallt.

filip961122
    Member
    Post count: 48

Någon som vet???

Tompasod
    Member
    Post count: 175
    filip961122 wrote:
    Någon som vet???

Näe, det tror jag inte, men man vet aldrig…

Tompasod
    Member

Inom samma ämne, om man slår på PH och slår av det så ligger Bluetooth startat och drar batteri, varför stängs den inte av? Om man bara kan slå på PH med Wi-Fi och BT så borde väl båda stängas av när jag gör det…

Cophe
    Member
    Post count: 1079

@filip961122 88768 wrote:

Som säkert alla vet här kommer ios 4.3 på fredag (11 mars) och kommer innehålla “personal hotspots”. Är det någon som vet om teleoperatörerna kommer att ta extra betalt för detta även om man har obegränsad gratis surf?
    Det skulle vara skönt om man slapp köpa ipad 2 3g med abonnemang om man ändå har med sin iphone överallt.

Har du obegränsad surf från din teleoperatör behöver ej oroa dig. Det kommer inte kosta extra för dig, och ja, personal hotspots är inkluderat.

alex1891
    Member
    Post count: 3

Hej, har nu uppdaterat min iP4 men “internetdelning” finns inte längre att finna och kommer ju då ej åt PH någon som vet vad som är galet???

Tompasod
    Member
    alex1891 wrote:
    Hej, har nu uppdaterat min iP4 men “internetdelning” finns inte längre att finna och kommer ju då ej åt PH någon som vet vad som är galet???

Den ligger direkt under inställningar, dock har jag märkt att den har uppträtt lite konstigt, slog på PH+WiFi, slog av, BT fortfarande igång. Stängde av BT, slå på PH, ingen fråga denna gång om BT+WiFi, slog av ingen BT igång….

Skumt…

alex1891
    Member
    Post count: 3

@alex1891 89020 wrote:

Löste det nu, gjorde en återställning av nätverksinställningarna på luren och då fick jag fram det och det funkar.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.