Ping startar inte

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Ping startar inte

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 221

Jag laddade hem ping! till min telefon och det startade direkt utan problem, sen så laddade min tjej hem det på sin men det stannar i “connecting please wait” och kommer inte längre. Hon har även provat att ladda hem det igen utan resultat. Vi båda har 3gs men hon har FW 3.0 och jag har 3.2.1, kan det vara skillnaden?

Freebo
    Member
    Post count: 4365

@jca 44754 wrote:

Jag laddade hem ping! till min telefon och det startade direkt utan problem, sen så laddade min tjej hem det på sin men det stannar i “connecting please wait” och kommer inte längre. Hon har även provat att ladda hem det igen utan resultat. Vi båda har 3gs men hon har FW 3.0 och jag har 3.2.1, kan det vara skillnaden?

Jag gjorde precis samma sak – installerade Ping på min och hustrun telefoner men eftersom 10% av meddelandena aldrig går igenom så faller appen bort…

Vill du fortfarande ge appen en chans så slå PÅ notifiering i iPhone inställningarna och säkerställ att du har PING! notifiering PÅ för alla tre typer (alerts, bagdes & sound). Är “hon” JBad så går det att fixa på detta icke-triviala sätt….

perk
    Member
    Post count: 356

För mig funkar appen hur bra som helst, iaf så länge wifi är avstängt.

jca
    Member

Min telefon är JBad och inte hennes och jag har WIFI på, det verkar lite skumt det där programmet!

jca
    Member

Vi slog igång hennes notiser och så fungerade det, både jbade telefoner och wifi på!! Tack snälla för hjälpen!

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.