Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Premium för spotify
-
AuthorPosts
-
Tänkte ja skulle köpa premium till spotify så ja kan lyssna på mina spellistor i iphonen, men det gick inte köpa genom spotifys hemsida.
Det blev något strul med betalningen, stog så här typ: det gick inte betala för ditt kreditkort eller paypal är registrerat i samma land?! testade både med paypal och mitt kort men kom samma meddelande.Det enklaste är kanske att köra till närmsta pressbyrå å köpa? 🙂
Såg någonstans att man kunde betala via sms..
Hur har du fått ditt konto?
Förrut kunde man göra konton genom nån proxy i bla Frankrike.. Kolla vad du har för adress skriven på kontot!jag fick en invite av en polare för ett bra tag sen
och mitt på mitt acc står det Country – Sweden
Skulle uppskatta om någon kanske kunde köpa ett sånt gift card till mig, så kan ja föra över pengar genom paypal elr banköverföring 😛
@raekan 63565 wrote:
Tänkte ja skulle köpa premium till spotify så ja kan lyssna på mina spellistor i iphonen, men det gick inte köpa genom spotifys hemsida.
Det blev något strul med betalningen, stog så här typ: det gick inte betala för ditt kreditkort eller paypal är registrerat i samma land?! testade både med paypal och mitt kort men kom samma meddelande.Det enklaste är kanske att köra till närmsta pressbyrå å köpa? 🙂
Har du Telia så är det bara att gå in på Telia.se eller närmsta teliabutik och skaffa ett premiumkonto!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.