Problem att använda handsfree.

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Problem att använda handsfree.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

Då jag använder handsfree som följde med kan inte mottagaren höra mig. Om jag då sätter på högtalaren på telefonen hör mottagaren men jag vill kunna använda hf. Utan hf funkar allt. har bytt Hf – lika illa, Har använt tryckluft och dammsugare. Några tips?

kenjon
    Member
    Post count: 64

@birch 52174 wrote:

Då jag använder handsfree som följde med kan inte mottagaren höra mig. Om jag då sätter på högtalaren på telefonen hör mottagaren men jag vill kunna använda hf. Utan hf funkar allt. har bytt Hf – lika illa, Har använt tryckluft och dammsugare. Några tips?

Allt kan gå sönder… ingen kompis med en annan handsfree du kan låna för test?

Birch
    Member
    Post count: 2

Har provat två handsfree och båda fungerar likandant i min men är helt ok i en annan Iphone.

trigger_killer
    Member
    Post count: 303

Fått fix på det , har samma problem!! har provat 3 olika headset!

EDIT: Provade att dammsuga hörlurs ingången! Problemet Löst!:)
    Vet inte om man kan skada något på detta sätt…så provar du gör du det på egen risk! 😮

Dotchetter
    Member
    Post count: 3

Låter som skräp i hörlursporten. även om det inte försvinner vid blåsning/damsugning, testa ändå att borsta polerna med någon liten borste, en pytteliten papperstuss eller liknande. se också om du kan gräva upp damm eller liknande som förmodligen ligger på botten och hindrar hörluren att åka hela vägen ned, för att låta mic polen komma i kontakt med telefonen.

petbir
    Member
    Post count: 68

har samma problem. lämnat in den på telia sänd på service fått ny iphone . samma problem även med denna lämnat på telia fått ny iphone

sista jag fick samma problem, så nu skiter jag i iphonen. kör med Aino SE på jobbet funkar inte när de inte hör vad man säger …………………………………:(

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.