Problem att uppdatera iphone 3GS

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Problem att uppdatera iphone 3GS

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1

Jag vill installera en programuppdatering för min Iphone 3GS men när jag trycker på Uppdatera i Itunes kommer det upp en ruta om att Itunes redan är uppdaterat. Men det är ju inte Itunes jag vill uppdatera utan IPHONE!! Enligt Itunes finns också en nyare version av Iphone-programvaran tillgänglig, men när jag klickar uppdatera tror alltså Itunes att det är Itunes jag vill uppdatera. Vad är det som händer?? :mad2:

Miche
    Participant
    Post count: 358

Bra fråga.. nyfiken på vad det kan vara!
    Jag har aldrig gillat itunes riktigt och med tiden så blir banden med itunes inte heller direkt bättre.. Vilket är rätt trist.
    Idagnär jag satte telefonen i dockan så syncade den mot itunes automatiskt och tog bort alla kontakter sms och sånt.. yey! Utan att jag godkänt det, brukar alltid komma upp en ruta innan den gör något sådant men denna gången gjorde den det i smyg utan mitt tyckande och vetande.

Skulle vara kul att veta vad dom håller på med vad gäller itunes.. och varför det är så.

Flash
    Member
    Post count: 64

iTunes är ett skämt på hjul, hatar det med passion! Får du upp en ruta när du startar iTunes som säger att det finns en uppdatering till din iPhone? Det finns ju en knapp som heter Uppdatera under Sammanfattning när du klickat på din telefon under enheter. Har du provat att klicka uppdatera på bägge dessa ställen? Gör väl iofs säkert ingen skillnad, men värt att prova…

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.