Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Problem efter jailbreak av 2.1 ???
-
AuthorPosts
-
Jaibreakade min iphone 3G med firmware 2.1 för 3 dagar sedan och har fått några problem efteråt. Jag undrar om ni har haft likadana eller andra sorts problem och om/hur ni har löst dem.
1 – Bara var fjärde samtal kommer igenom. Provat att ringa mig
själv med olika mobiler och numret kan inte nås 3 av 4 gånger
(Telia abonnemang). Om jag stänger av edge då kommer
varannan samtal fram (helt sjukt). :confused:2 – Användning och väntetids mätaren visar samma hela tiden som att
mobilen alltid är i användning. Det går åt en hel del batteri också
när mobilen är i sleepmode. Jag har provat stänga av alla program
som kan tänkas köra i bakgrunden och även tömt batteriet och
laddat om men problemet kvarstår.3 – Knapplåset aktiveras under spel (inte alla spel bara dem som inte
kräver att man trycker på skärmen).Jaha… Det verkar vara bara jag som upplever dessa problem då. Får väl nollställa och starta om från början da…
/hoppas det funkar bättre denna gång..Jag har inte testat jailbreak n, fick tillbaka min iphone efter utbyt för pixelfel igår.
Har lyckat upgraderat den till 2.1. Har int vågat jailbreak, vet inte hur man återställa
om det blir tokigt. Jag är ganska ny iphone användare, skulle vara trevlig att kunna
använda annat prog. n itunes för att installera o syncha prog. Lycka till med din JB. :rolleyes:Jag har inte testat jailbreak n, fick tillbaka min iphone efter utbyt för pixelfel igår.
Har lyckat upgraderat den till 2.1. Har int vågat jailbreak, vet inte hur man återställa
om det blir tokigt. Jag är ganska ny iphone användare, skulle vara trevlig att kunna
använda annat prog. n itunes för att installera o syncha prog. Lycka till med din JB. :rolleyes:Jag har inte testat jailbreak n, fick tillbaka min iphone efter utbyt för pixelfel igår.
använda annat prog. n itunes för att installera o syncha prog. Lycka till med din JB. :rolleyes: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.