Problem Går ej att ringa

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Problem Går ej att ringa

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Member
    Post count: 7

Hej ny här på forumet men har en fråga.

Jag lämnade in min iPhone på rep hos Telia igår då den inte gick och ringa på längre. Jag hade full mottagning på telefonen men när jag ringde kopplade telefonen ner allt nätverk och det stod att samtalet misslyckades ibland låste även telefonen simkortet. Hade provat med ett annat Telia simkort och blev samma resultat då. Provade också med att total återställa den men samma sak då gick inte och ringa.

Är det någon som haft ett liknande problem, och vad gjorde Telia då? Taksam för svar vill ju veta om dom repar mobilen eller hur dom gör. Saknar den redan kör nu på en gammal sonyericsson inte riktigt samma känsla kan man ju säga:P

oakeey
    Member
    Post count: 118

Låter ju som en ganska massiv krasch i telefonen. Hoppas det går fort hos reparatören.

oakeey
    Member
    Post count: 118

Låter ju som en ganska massiv krasch i telefonen. Hoppas det går fort hos reparatören.

pettson
    Member

Ja de tycker jag oxå vet inte vad som kan ha hänt. Ja det hoppas jag ingen som vet hur lång tid det brukar ta från det man lämnat in mobilen tills man får den i handen igen?

pettson
    Member

Ja de tycker jag oxå vet inte vad som kan ha hänt. Ja det hoppas jag ingen som vet hur lång tid det brukar ta från det man lämnat in mobilen tills man får den i handen igen?

ZiLi
    Member
    Post count: 216

Har haft precis samma problem sen igår men mitt sim låste inte sig. Den tappade nätverket när man gick in i telefon för att ringa, precis som dig. Gjorde en återställning precis och nu funkar det perfekt igen 😀 Konstigt att det inte funka efter återställningen :confused:

ZiLi
    Member
    Post count: 216

Har haft precis samma problem sen igår men mitt sim låste inte sig. Den tappade nätverket när man gick in i telefon för att ringa, precis som dig. Gjorde en återställning precis och nu funkar det perfekt igen 😀 Konstigt att det inte funka efter återställningen :confused:

pettson
    Member

Okej va tur det löste sig för dig. Nä gjorde återställning på återställning men den ville ändå inte fungera. Ingen annan som vare med om samma sak?

pettson
    Member

Okej va tur det löste sig för dig. Nä gjorde återställning på återställning men den ville ändå inte fungera. Ingen annan som vare med om samma sak?

pettson
    Member

Kan bara uppdatera om någon är intresserad. fick en ny iPhone på garantin:)

pettson
    Member

Kan bara uppdatera om någon är intresserad. fick en ny iPhone på garantin:)

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.