Problem med 3G internet trots bra täckning!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Problem med 3G internet trots bra täckning!

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 12

Hej!

Precis som titeln avslöjar så har jag enorma problem med att komma ut på nätet med min iPhone3G. Det konstiga är att den har fulltäckning…

Någon som vet något?

Tack på förhand.

iohan
    Member
    Post count: 167

Har samma problem här i Göteborg. Tror att det började gå segt under torsdag eftermiddag. Nu tar det betydligt längre tid att ladda bilder i Facebook & YouTube apparna om det ens går.

Byter man till Edge laddas bilderna OK, även om det är lite segare än 3G normalt.

Halle
    Member
    Post count: 837

Har liknande problem just nu, skrev även det i en annan tråd. Alla apps som använder internet fungerar inte, eller det går ju att öppna dom men det laddas ingenting. Ungefär som att telefonen inte kommer åt servern. Det har funkat till och från för mig senaste dagarna, men nu har det varit dött hela dagen, oavsett om jag kör på 3G eller edge.

Uppenbart att Felia har nätproblem. Surt att dom inte kan skriva det på sin hemsida. Det skulle spara mycket tid då dom slipper bli nerringda.

psp
    Member
    Post count: 1

Har också problem med internetkontakten inkl. kontakten med App Store trots hyfsad mottagning på 3G och Edge. Problemen började igår, fredag. Var då i kontakt med Telia som medgav att man hade problem med 3G-täckningen. Problemen har även fortsatt i dag. Var då åter igen i kontakt med Telia som skulle överlämna mitt “ärende” till den tekniska supporten. Jag påpekade då att det vore bra om man gick ut med ett meddelande till sina kunder om problemen. Svaret blev att eftersom inte alla hade problem så var detta inte aktuellt!!

psp

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.