Problem med appar

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Apps Problem med appar

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 15

Laddade hem två appar idag
    , problemet är att de bara är en grå ruta där det står “
    väntar…”. De har varit så i ngn timme nu. Det går inte att ta bort dem och ifall jag går in på AppStore står de att de är installerade. Hur gör jag för att få bort dem? :confused:

moneyjones
    Member
    Post count: 18

Hej,

jag har en IPhone 3gs 16g 3.1.3 som vägrar att komma vidare står kvar vid apple logan har försökt få den i DFU mode och försökt att få den i recovery mode men inget händer när jag kopplar den till itunes händer inget häller. telefonen kan inte återställas genom att trycka på

Home+power knapen 25 sek.
    DFU-mode funkar inte häller.
    Recovery-mode funkar inte.

har försökt i flera timmar utan telefonen startar och är fast vid logan då den visar att den laddar det kommer fram en rund cirkel som visar att den laddar sen fryser allt sig till batterit tar slut.

snälla HJÄLP MIG!!!!!!!

MVH
    jonas s

joque
    Member
    Post count: 96

@max500 81368 wrote:

Laddade hem två appar idag
    , problemet är att de bara är en grå ruta där det står “
    väntar…”. De har varit så i ngn timme nu. Det går inte att ta bort dem och ifall jag går in på AppStore står de att de är installerade. Hur gör jag för att få bort dem? :confused:

Starta om telefonen!

WreckSigge
    Member
    Post count: 39

Japp, som föregående talare säger. Starta om telefonen bara 🙂 ! Jag råkade ut för exakt samma sak för någon dag sedan. Efter omstart låg appen installerad och klar på springboarden 🙂

Kekke
    Member
    Post count: 21

Du bör lämna in den på service.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.