Problem med ********** appsen!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Apps Problem med ********** appsen!

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1

Hej!

Låste upp och jailbreakade precis min 3g med hjälp av redSnow, och har då fixat **********.
    Men när jag hämtar appsen, så verkar allt funka bra, inga felmeddelanden eller liknande, och appsen installeras på telefonen. Men när jag ska starta appsen så startar dom upp några sekunder, sen stängs dom bara av. Detta har hänt på 3 av 4 hämtade apps. Prövat att starta om, hämta en app från appstore, men det verkar inte funka. Någon som vet hur man kan göra?

mriphone
    Member
    Post count: 34

@mansdohns 84852 wrote:

Hej!

Låste upp och jailbreakade precis min 3g med hjälp av redSnow, och har då fixat **********.
    Men när jag hämtar appsen, så verkar allt funka bra, inga felmeddelanden eller liknande, och appsen installeras på telefonen. Men när jag ska starta appsen så startar dom upp några sekunder, sen stängs dom bara av. Detta har hänt på 3 av 4 hämtade apps. Prövat att starta om, hämta en app från appstore, men det verkar inte funka. Någon som vet hur man kan göra?

De där felet hade jag en gång med Gowalla.. då var det winterboard som ställde till det. Jag avinstallerade winterboard o då funkade det igen.

r_o_n
    Member
    Post count: 658

Utgår från att du har ios 4.x
    Det felet har jag lite då och då på min 3GS. Tror det är den där kassa låtsasgrejen med program i bakgrunden, minnet räcker helt enkelt inte till för att dels ha en massa låtsasmultitaskande samt starta ännu fler program. Har du testat att köra dina program ensamt och ha alla andra avstängda (två snabba tryck på home så får du upp en lista på det som är igång, håll inne en ikon tills det kommer ett rött X stäng sedan av alla).

Ang. felet med GoWalla så var det fel på just GoWalla, det erkände de själva i sitt egna forum.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • The topic ‘Problem med ********** appsen!’ is closed to new replies.