Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Problem med återställning!
-
AuthorPosts
-
Hej!
Har ett problem som jag tänkte att proffsen skulle kunna hjälpa mig med:)
Har en Iphone 3G med Firmwire 2.2.1 (Jailbreaked). Nu vill jag uppdatera den till 3.0 men mitt itunes säger att 2.2.1 är den senaste uppdateringen:(
Då tänkte jag att jag återställer telefonen via itunes och får upp följande felmeddelande:
“problem uppstod vid hämtningen av programvara för iphone-enheten “BokZs Iphone”. Den begärda resursen hittades inte.”
Vad kan detta bero på? Jag har senaste itunes installerad (8.2)
Tack på förhand
//Tobbe
@bokz 35385 wrote:
Hej!
Har ett problem som jag tänkte att proffsen skulle kunna hjälpa mig med:)
Har en Iphone 3G med Firmwire 2.2.1 (Jailbreaked). Nu vill jag uppdatera den till 3.0 men mitt itunes säger att 2.2.1 är den senaste uppdateringen:(
Då tänkte jag att jag återställer telefonen via itunes och får upp följande felmeddelande:
“problem uppstod vid hämtningen av programvara för iphone-enheten “BokZs Iphone”. Den begärda resursen hittades inte.”
Vad kan detta bero på? Jag har senaste itunes installerad (8.2)
Tack på förhand
//Tobbe
Hej
Har du iPhone 1,2 3.0 7A341 Custom Restore filen eller va den hette på din dator ? då kan du hålla inne shift när du trycker på återställning så väljer du den filen manuellt och gör en återställning.
@Mr Fyhr 35400 wrote:
Hej
Har du iPhone 1,2 3.0 7A341 Custom Restore filen eller va den hette på din dator ? då kan du hålla inne shift när du trycker på återställning så väljer du den filen manuellt och gör en återställning.
Nej var hittar jag den?
edit: Har hittat den och återställt luren med 3.0.. KANONERS!!
Men:( jag skulle ju ändå i framtiden vilja kunna trycka på återställ om något går fel. Är det någon som vet vad detta skulle kunna bero på?
//Tobbe
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.