Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Problem med återställning
-
AuthorPosts
-
Tjena, återställde min telefon genom att i iphonen under allmänt gick in på återställ och radera allt.
Den gjorde det men nu får jag inte igång den. Ser bara apple loggan. Finns det ingen firmware? hur kan jag sätta in en isf via itunes? har inget simkort i btw.
Nån som kan hjälpa mig?
ser bara apple loggan 🙁 nån som kan hjälpa mig?
ser bara apple loggan 🙁 nån som kan hjälpa mig?
Prova återställa på nytt genom iTunes. Men då måste du börja med att sätta den i DFU-läge: iClarified – iPhone – How to Put an iPhone Into DFU Mode
Prova återställa på nytt genom iTunes. Men då måste du börja med att sätta den i DFU-läge: iClarified – iPhone – How to Put an iPhone Into DFU Mode
Själv hade jag samma problem idag, hade gömt nästan alla ikoner med sbsettings, så när jag skulle respringa kom iPhonen bara till apple logon. Hade den där hela dagen så att batteriet laddades ur, när jag kom hem så verkade det som den hade återställt sig själv(?) Kopplade in den i itunes, inget händer. Men sen efter kanske 10 min så får den kontakt. dock bara applelogon på skärmen. När den fick kontakt kom fönstret med ”ställ in som säkerhetskopia eller ny iPhone upp” Ställde in som ny, funkade inte. Sen återställde jag igen och det funkade 🙂
Själv hade jag samma problem idag, hade gömt nästan alla ikoner med sbsettings, så när jag skulle respringa kom iPhonen bara till apple logon. Hade den där hela dagen så att batteriet laddades ur, när jag kom hem så verkade det som den hade återställt sig själv(?) Kopplade in den i itunes, inget händer. Men sen efter kanske 10 min så får den kontakt. dock bara applelogon på skärmen. När den fick kontakt kom fönstret med ”ställ in som säkerhetskopia eller ny iPhone upp” Ställde in som ny, funkade inte. Sen återställde jag igen och det funkade 🙂
Jag tryckte ner power och hemsnappen i 30 sekunder, då hade jag återställt den sen.
Jag tryckte ner power och hemsnappen i 30 sekunder, då hade jag återställt den sen.
Trycka ner knapparna återställer inte telefonen,det bara rebootar den.
Det är definitivt inte samma sak.Trycka ner knapparna återställer inte telefonen,det bara rebootar den.
Det är definitivt inte samma sak.Jag återställde min genom iTunes, och som tack fick jag den nyaste uppdateringen, 2.2.1 och kan därmed inte längre använda telefonen då jag hade tänkt att köra 3….bra efterblivet.
Det blir bara till att vänta på att Dev-Team kommer med en lösning?
iTunes är ju bara det sämsta som finns. Stod ju inte tydligt någonstans här heller hur man återställer. så givetvis tryckte man på “återställ” inne på itunes.
Ska jag vara beredd på flera veckor, eller kanske månader av pest o pina nu då? För det tog väl ett bra tag innan första upplåsningen kom`?
@carpe 24746 wrote:
iTunes är ju bara det sämsta som finns. Stod ju inte tydligt någonstans här heller hur man återställer. så givetvis tryckte man på “återställ” inne på itunes.
Ska jag vara beredd på flera veckor, eller kanske månader av pest o pina nu då? För det tog väl ett bra tag innan första upplåsningen kom`?
det är det väl ingen som vet? Snook borde ha det rätta svaret 😉
Funderar starkt på att lämna in telen tillsammans med ett klagomål på någonting, för då finns väl risken att jag får den nedgraderad igen? Någon som har nå bra idé på vad man kan “skylla på” ?
men yellowsn0w 0.9.8 är ju ute nu, den ska funka ju funka med 2.2.1?
“Download Yellowsn0w 0.9.8 to Unlock iPhone 3G 2.2.1
Download links will be soon updated once iPhone dev team officially release Yellowsn0w 0.9.8″Så stod det på en skräpsida om man googlar…så jag vet inte vad man ska tro
Se up, 0.9.8 låser INTE upp en officiell 2.2.1, bara en “Pwnad”
2.2.1. Läs ordentligt på DevTeam bloggen.
AG, 1965Ehh ja? Man måste ju pwna den för att få tillgång till ys, lr hur tänkte du? 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.