problem med att aktivera!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone problem med att aktivera!

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 29

När jag ansluter min iphone till itunes så kommer det typ upp: välkommen till din nya iphone. sen ska man typ aktivera den så jag trycker på forsätt och då ska man fylla i massa personuppgifter så jag gör det men sen ska man fylla i något som heter iphone-nummer. vad betyder iphone-nummer?

steffeiphone
    Participant
    Post count: 799

@jibbson 53160 wrote:

När jag ansluter min iphone till itunes så kommer det typ upp: välkommen till din nya iphone. sen ska man typ aktivera den så jag trycker på forsätt och då ska man fylla i massa personuppgifter så jag gör det men sen ska man fylla i något som heter iphone-nummer. vad betyder iphone-nummer?

Det är nog bara telefonnummer.

Om inte så ska det vara IMEI-Nummer det hitter du på kartongen 😉

Zoro
    Member
    Post count: 29

@jibbson 53160 wrote:

He, det var samma jag undrade när jag aktiverade min iPhone. Skrev först IMEI numret men fick felmeddelande så jag skrev mitt tel. nummer och det gick bra. Du skall skriva tex. 070 i den fösta rutan och resten av numret i den andra…

svensson431
    Member
    Post count: 210

Det är ditt telefonnumer.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.