Problem med att se vem som ringer och smsar

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Problem med att se vem som ringer och smsar

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 6

Tjena, när jag hade skrivit in mina kontakters nummer vanligt till ex: 0705555555 så ser jag att det till ex är kalle som ringer, men när kalle sms:ar så ser jag inte att det är han. men när jag skriver in nummret +4670555555 då ser jag att det är kalle som sms:ar men inte att det är han rom ringer. vad ska jag göra för att se att det är kalle som ringer och sms:ar ? hjälp mig snälla 😀 // Sjöberg

jumpcut
    Member
    Post count: 201

jag har varit med om det på en Ericsson. Jag lade bara in dubbla nummer på de som sms:ade. Feglösning, men jag är lat 😉

haren
    Member
    Post count: 200

@Sjöberg 1037 wrote:

Tjena, när jag hade skrivit in mina kontakters nummer vanligt till ex: 0705555555 så ser jag att det till ex är kalle som ringer, men när kalle sms:ar så ser jag inte att det är han. men när jag skriver in nummret +4670555555 då ser jag att det är kalle som sms:ar men inte att det är han rom ringer. vad ska jag göra för att se att det är kalle som ringer och sms:ar ? hjälp mig snälla 😀 // Sjöberg

Har du testat att installera “svenska nummer” ? Lägg till “http://ifun.se/swe” i source och installera “svenska nummer” under SwePhone kategorin!

// h

Sjoberg
    Member
    Post count: 6

tack nu funkar det så jag ser vem som ringer och sms:ar + så fick jag svenska ordlistor och svenska menyer också. TACK TACK frågan är vad jag hade gjort utan iphoneinfo.se :D:D

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.