Problem med bokmärken i safari!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Problem med bokmärken i safari!

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 5

Hejsan! När jag klickar på och lägga till en ny favorit (bokmärke) så kan man välja och lägga den på hemskärmen eller som vanligt bokmärke. Men fast jag klickar på och bara lägga sidan som bokmärke i safari läggs den direkt på hemskärmen istället. Vill inte ha massa ikoner på hemskärmen vilket jag tycker är sjukt jobbigt. Så vad kan vara fel? Någon som råkat ut för samma? Tror inte jag kan vara den enda 🙂 Tacksam för svar! 🙂

Miche
    Participant
    Post count: 358

Gör du verkligen rätt? Prova de olika alternativen, eller det kanske du gjort och alla alternativ gör samma sak?

Timsiii
    Member

Jag gör rätt! Provat klicka på båda olika alternativen och det enda som kommer upp är lägg till på hemskärmen.. Sjukt skumt!

Miche
    Participant
    Post count: 358

Kanske borde pröva att “återställ alla inställningar” i inställningar -> allmänt? Brukar lösa såna där småproblem oftast!
    Kör du jailbrejk förresten?

Timsiii
    Member

Japp kör med jailbreak! Men om jag återställer alla inställningar kommer jag får ställa om allt igen! vad ändras om man åsterställer alla inställningar?

Timsiii
    Member

Någon mer som vet något? Otroligt störigt med massa ikoner på hemskärmen!

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.